Ongelofelijke synthesizer studio - wie weet meer?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Meest opvallende is dat de gehele middenrij bestaat uit de zgn. 'block 5' (VCA/VCF bank).
In totaal staan er in de 'mystery studio' maar liefst 8 van deze block 5 units (er staat er ook nog één op de bovenste rij), als je de spiegeling inderdaad niet meetelt.

Ik vind dat nogal wonderlijk! :D
Van de 'main console' ('block 1') zie ik er op de foto's hoogstens 2; van de 'block 4' tel ik er 3, van de 'block 6' tel ik er 2; van de 'block 7' tel ik er 1; van de 717a sequencer tel ik er 1.
 
hou toch op met het idee dat dit echt is
ik maak dit nog beter met bewegend beeld...
 
... en voor de non-believers ... ziehier een foto van hoe ze in hun keuken koffie zetten...

Nog twijfelaars ?









attachment.php
 

Attachments

  • koffie2.jpg
    koffie2.jpg
    150 KB · Bekeken: 47
Dit is dan natuurlijk ook Photoshop... ?

attachment.php
 

Attachments

  • z.jpg
    z.jpg
    75,7 KB · Bekeken: 42
hou toch op met het idee dat dit echt is

Je spherize-filter argument klopt echter niet, spherize heeft heel andere resultaten dan dat. (voornamelijk omdat 't een erg oude plugin is).

Trucje: doe 'ns een invert op de foto's. Je zult dan vrij snel photoshop-bewijs zien; als de bron een JPG is is het wegpoetsen of oppoetsen vaak heel makkelijk te zien vanwege het gebrek aan JPG-fringes, zelfs bij goede 'shops.
 
... en voor de non-believers ... ziehier een foto van hoe ze in hun keuken koffie zetten...

Nog twijfelaars ?

1 stem voor, ik ben overtuigd !
misschien leuk om eens een tripje richting.....? te plannen met geintereseerde forumleden.
laat de disbelievers maar thuis, ha
 
Nou, kom maar op dan! :)
Als je ff hebt dan wil ik best een leuk video voorbeeld maken
maar da's wel een behoorlijk werk...

maar geloof me, het kan echt veel mooier dan dit


Dit is dan natuurlijk ook Photoshop... ?
you never know ;)
het ziet er in elk geval VEEL beter uit (hoewel het linker paneel veel waziger is dan de rechter)

Als je goed kan Photoshoppen EN vooraf weet wat je gaat maken
dan ziet zelfs de beste professional niet meer dat 't nep is...
en dat komt zelfs niet door de komst van photoshop
Als je een film als Citizen Kane of Ben Hur neemt, is ook een groot
deel van de decors nep.


attachment.php

Je spherize-filter argument klopt echter niet, spherize heeft heel andere resultaten dan dat. (voornamelijk omdat 't een erg oude plugin is).
Ik noemde maar ff om een idee te geven hoe simpel zo'n bolling te maken is. Deze bolling is er heel makkelijk uit te halen:
attachment.php


'k Snap niet helemaal wat dat met de leeftijd van de plugin te maken heeft trouwens...

Als het uit een echte lens kwam zou er behoorlijk wat verkleuring in de hoeken zitten. (bv: http://www.isprs.org/congresses/beijing2008/proceedings/3_pdf/05.pdf)


Trucje: doe 'ns een invert op de foto's. Je zult dan vrij snel photoshop-bewijs zien; als de bron een JPG is is het wegpoetsen of oppoetsen vaak heel makkelijk te zien vanwege het gebrek aan JPG-fringes, zelfs bij goede 'shops.

't zou ook wel heel stom zijn als ze met jpegs gaan photoshoppen.
jpeg is een eindformaat, niet een om mee te werken.
dat zou vergelijkbaar zijn met een audio mix maken met alle sporen in mp3...
 

Attachments

  • Teststrecke_05_900_Qu60_corrected.jpg
    Teststrecke_05_900_Qu60_corrected.jpg
    66,4 KB · Bekeken: 46
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top