Wat is er met mijn cubase prog aan de hand?

Milano

Stamgast
Lid sinds
21 februari 2007
Berichten
140
Als ik op play druk dan begint deze een seconde of 2 later af te spelen. Druk ik op stop hetzelfde verhaal duurt best wel lang.

Mijn midi reageert niet meer het lijkt idd op een latency probleem maar het is het niet.

Delta 1010LT geluidskaart en zie niet meer Delta Asio Driver maar Multy driver (IN CUBASE) dat gebruikt word. Mogelijkheid om bij devices> Delta Asio te kiezen is er niet meer en is op Multi overgeschakeld.

Dit is het probleem na een zware crash waarbij cubase 3 GIG geheugen verbruikte toen die vastzat ik heb 4 GIG niet overclockt geheugen dus problemen heb ik nooit gehad ook al had ik 15 vst's open staan die veel cpu nodig hadden.

Pc opnieuw opgestart, cubase project gecopieerd maar het lijkt aan cubase zelf te liggen omdat alle projecten op dezelfde wijze reageren.

Device Setup, prefrences word er niet wijzer op omdat naar mijn idee alles is zoals het was.

Ik denk persoonlijk dat het ligt aan de Asio van mijn geluidskaart omdat ik bij Fl Studio moeite had met Delta Asio Multi driver ik moet nl de gewone Asio van Delta hebben en niet de Multi.

Net Fl Studio geopent en hier werkt alles correct en is M-Audio Delta Asio gewoon zichtbaar en werkt alles correct en naar behoren.
Wat is er toch met cubase aan de hand?

Willen jullie aub effe kijken wat jullie hebben staan bij Device Setup en mij opweg helpen met deze toch wel vreselijke domper.
 
Ik zou eerst cubase herinstalleren die heeft een klap gehad door de crash en
dan de Drivers van de M-audio kaart.
 
Alles opnieuw geinstalleerd en nu is alles weer goed.

Bizar man dit kan niet goed zijn voor de pc omdat zelfs bij het afsluiten de pc best wel lang erover doet dat vind ik zeer gek.

Bedankt Digimod voor je reactie.
 
Back
Top