opzetten van een act/band

jero505

Ingeburgerd
Lid sinds
16 juli 2002
Berichten
63
Voor alle duidelijkheid plaats ik hier nog even mijn zoekadvertentie om met iemand anders een duo-act te gaan vormen (in mijn andere threat hierover stonden een aantal dingen wat merkwaardig door elkaar).
Ik kom dus uit Groningen (stad) en ik zoek uit de omgeving Noord-Nederland iemand waarmee ik een duo zou kunnen beginnen (later wellicht uitgebreid naar meer personen). Ik zoek iemand die enigzins allround is, wellicht ervaring heeft met het spelen in bands (of iets dergelijks) en met programmeren/synths/sampling etc. Verder zou het fijn zijn om geduld te kunnen opbrengen met het samenspelen, het maken van nummers en hierin een positieve houding te blijven houden.
Qua idee voor stijlen zit ik een beetje in de richting van Chemical Brothers, Letfield, Junkie XL, Young Gods, Filter etc.
Ik zou graag een soort van (electro)crossover willen maken met veel dance-invloeden, gecombineerd met gitaren, wereldmuziekinvloeden (percussie, samples etc) en aanverwante invloeden (bijv. Ozric Tentacles).
Ikzelf heb ondermeer een Yamaha RS7000 waarmee ik kan programmeren (loops, samples etc) en eventueel toetsen mee kan doen.. Verder zou ik dit nog met iets anders willen combineren/afwisselen, zoals met gitaar, percussie etc.
Mail gerust voor voor meer info.
 
Laatst gewijzigd:
LEFTFIELD!!!! :D
 
Back
Top