• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Minipops 7

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

renepela

Ouwe rot
Lid sinds
27 januari 2005
Berichten
2.014
Locatie
Barendrecht
Omdat ik mijn studio wat wil moderniseren, gaat deze eruit.

Ik heb de Korg Minipops 7 te koop. Een zeldzaamheid.
Oorspronkelijk was dit een Univox SR-95, maar hij is volledig getransformeerd tot een Minipops 7. Zelfde klanken, zelfde ritmes. Hier is ook een thread over overigens.

De minipops is verder nog voorzien van Midi en 8 uitgangen met daarop de meest gebruikte drum geluiden. Door er een plug in te stoppen kun je het geluid ook "muten".
Erg fraai allemaal.
Het enige wat niet meer origineel is, is de aan/uit schakelaar.

Vraagprijs: 600 euro
 
Moderator, kun je deze advertentie samenvoegen met mijn pro-one advertentie en de titel aanpassen alsjeblieft? Is makkelijker als alles in 1 advertentie staat.
 
Prijsverlaging. 100 euro eraf. Lager ga ik niet. Voor 500 euro is deze fraaie minipos 7 voor jou.
 
Ruilvoorstellen zijn ook welkom. Kijk even in mijn pro-one advertentie. Dan zie je waar ik interesse in heb. Hopelijk voegen de moderators deze twee advertenties nog samen.
 
Nog even een foto
 

Attachments

  • IMG_0018.jpg
    IMG_0018.jpg
    100,1 KB · Bekeken: 44
Een goed bod mag ook.
 
Schop
 
Schop
 
Schop
 
En.... schop
 
Schopper de schop.
 
Een schopje nog maar een keer.
 
Schop.
Een goed bod of ruilvoorstel mag ook.
 
Schop
 
Trap
 
Even wat foto's en meteen ook wat rechtzetten. Hij heeft geen 8 individuele uitgangen. Ik dacht werkelijk dat ik die optie er ooit in had laten zetten, maar kennelijk toch niet. Hij heeft wel tamelijk uitgebreide midi functies. Je kunt ook de drumgeluiden afzonderlijk via toetsen op je klavier benaderen en op die manier dus ook je eigen sequences maken met de analoger drumgeluiden uit de minipops. Ook kun je het tempo perfect syncen via midi. Zoals je op de foto's kunt zien is de minipops in perfecte staat. Houtwerk ziet er keurig uit en ook technisch functioneert hij perfect.
Zo netjes zie je ze zelden.
 

Attachments

  • IMG_2235.jpg
    IMG_2235.jpg
    119,6 KB · Bekeken: 50
  • IMG_2236.jpg
    IMG_2236.jpg
    153,7 KB · Bekeken: 45
  • IMG_2237.jpg
    IMG_2237.jpg
    118,7 KB · Bekeken: 42
  • IMG_2238.jpg
    IMG_2238.jpg
    107,5 KB · Bekeken: 46
  • IMG_2239.jpg
    IMG_2239.jpg
    132,5 KB · Bekeken: 48
Gereserveerd
 
:verkoght:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top