• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

minipops 7 / univox SR-95 met opties

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

wouw

Ouwe rot
Lid sinds
29 januari 2005
Berichten
979
Ik wilde deze eerst zelf houden maar heb toch besloten 'm weg te doen.

Oorspronkelijk een univox SR-95, maar vervolgens (enkele weken geleden) door een deskundig forumlid getransformeerd tot minipops 7. Dus de klanken én de patterns zijn exact gelijk. Volledig nagekeken en in goede staat. Alle knoppen zijn origineel. Loopt op 230V. Dit is het mooiste exemplaar uit mijn (nu opgeheven) collectie. Na deze verkoop ik er geen meer.
prijs: €425 Euro

Je kunt 'm tevens laten voorzien van triggers en/of audio-outs en/of midi-interface. Omdat over enkele dagen enkele andere minipopsen gemodificeerd worden kun je nu nog meeliften op de onder genoemde prijzen, dus wees snel.

Zal ik het nog zeggen ? Vooruit dan maar: Jean michel Jarre gebruikte de minipops veelvuldig in oxygene en equinoxe.

de mogelijkheden en prijzen zijn:

1) analoge trigger in/out €125
2 stuks 6,3mm jackplug aansluitingen voor trigger in (1V tot 15V) en trigger out (0V/15V). 48ppqn
low audio-out uitgang gaat verloren, high out blijft gehandhaafd

2) midi-interface met note-on / note-off functie €205
midi in en thru, 15 sounds via midi te bespelen, learn-functie voor toekennen midi-kanaal

3) midi-interface met note on/off, midisync en analoge triggers €240
In feite combi van optie 1 en 2 met midisync-uitbreiding. Hiermee kan ook het tempo van de interne patterns aan midiclock synchroon lopen. minipops start na ontvangst midi-start. Triggers van optie 1 zitten er ook in plus een divide-funktie om het tempo van de minipops met een schaalfactor in te stellen. Deze schaalfactor wordt ook vertaald naar de analoge trigger-out.

4) 8 audio outs €185
8 klanken (van de 15) zijn beschikbaar via een eigen (gebufferde) output. oa snare-drum, hihats, bassdrum etc. Bij insteken jack-plug verdwijnt het geluid uit de mix-out.

5) midi, triggers, 8 audio outs €350
combinatie van optie 3 en 4.

Deze interfaces zijn recent ontworpen en nog nergens elders beschikbaar, dus sla je slag ! Ik heb zelf een exemplaar voorzien van optie 5. ik zal een foto plaatsen ter info.
 

Attachments

  • p1010214.jpg
    p1010214.jpg
    47,1 KB · Bekeken: 66
en een foto van een gemodificeerd exemplaar (dus niet deze):
 

Attachments

  • p1010189klein.jpg
    p1010189klein.jpg
    68,1 KB · Bekeken: 54
oeps, uit het oog verloren.

Ik laat de prijs zakken naar 380 Euro.

De genoemde midi/trigger/audio modificaties zijn nu echter onder voorbehoud: we hebben net een ombouw-aktie voor meerdere minipopsen achter de rug en alles opnieuw opsatrten voor één exemplaar is niet zinvol.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top