Muzikanten/vocalisten gezocht omgeving Sittard-Geleen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Coriiander

Coriiander Productions
Lid sinds
5 september 2006
Berichten
87
Locatie
Geleen
Hallo,

Ectoplasm is op zoek naar een aantal muzikanten/vocalisten. We zijn voornamelijk opzoek naar mensen die actief zijn met, en ervaring hebben met, synthesizers, MIDI, sequencing, sound/computer-recording, etc. Tevens zijn wij op zoek naar vocalisten; zowel mannelijk als vrouwelijk. Het gaat ons er voornamelijk om het leggen van nieuwe contacten, ons netwerk uit te breiden, gewoon wat te kletsen over onze bezigheden/hobby's. Tevens zijn we opzoek naar nog 1 of 2 partners in de muziek. Wie weet hoe het kan groeien.

Een korte toelichting:

Ik, Cor Schols (Geleen), ben sinds mijn 13e actief met het maken van muziek. Inmiddels ben ik 31 en heb ik vele projecten en opdrachten gedaan. Inmiddels heb ik thuis een klein digtaal computerstudiootje met wat recording apparatuur. Samen met een vriend, Francois de Vos (tevens 31), zijn we hier dagelijks van 13:00 tot 23:00 aan de slag met het schrijven en produceren van eigen nummers. Voornamelijk electronische muziek; te denken aan EBM, Synthpop, Industrial, Euro-trance, psytrance. Een mengelmoes eigenlijk.

Ectoplasm maakt naast eigen producties, ook producties voor anderen. Te denken valt aan bedrijvenpresentaties en gig & CD-intro's. De nadruk ligt echter op eigen werk. Om uit te brengen, naar live shows toe te werken, etc. We zijn hierbij niet vies van commercie. We zijn momenteel in gesprek met een tweetal labels betreft het uitbrengen van een aantal tracks.

Wij zijn op zoek naar mensen met enige ervaring (en passie/drive), met bijv. afmixen, productie, arrangeren, sound editting, zingen, etc. Je hoeft geen pro te zijn, dat zijn wij ook niet. Zie ons als hobbyisten, die een tijdje geleden de keuze hebben gemaakt serieus aan de slag te gaan. Maar mogelijk kunnen we onze krachten/kennis bundelen om zo nog betere resultaten neer te zetten. En ach; gewoon samen wat kletsen over onze bezigheden en lol trappen met de gear is ook gewoon hardstikke welkom.

Nog even een aantal technische details:
- Sequencing & recording: Steinberg Cubase SX 3.52 (2005) (zullen overstappen op 5)
- Twee (eventueel drie) computersystemen ter beschikking
- MIDI-routing m.b.v. MOTU-gear (MOTU MIDI Express)
- Audio-routing m.b.v. MOTU-gear (MOTU 2048 MK III)
- Mackie HR824 MK2 studio monitoren
- diverse synthesizers aanwezig (we werken echter enkel met softsynths)
- MIDI-controllers aanwezig
- MIDI-gitaar (uitzonderlijke kwaliteit!) + electrisch + acoustisch gitaar aanwezig
- Gitaareffectapparatuur + dikke vette Marshall amp aanwezig (dubbel en dik voorzien in guitargear ;))
- en een berg randapparatuur (HIFI amp, SAMSON power unit, mics, headsets, sequencer, speakers, etc. etc.)


Wij vernemen graag van jullie.



Cor Schols,
Ectoplasm Productions
06 - 520 87 293
 
Laatst gewijzigd:
Overigens zijn we ook niet vies van experimenteren. Zelf ben ik druk aan de slag met mijn MIDI-gitaar setup. Zie HIER voor meer info. Mijn maat houdt zich tevens bezig met het ombouwen van speelgoed keyboardjes + MIDI-controllers naar heuze keytars. Werkende op batterijen enzo. Momenteel is hij bezig een keytar te bouwen met daarin een oude X5D verwerkt met toetsen van een andere oude synth. Dit alles met blauwe led verlichting rondom. Helaas kan ik je hier geen foto's van laten zien. Enige wat ik heb is een waarop ik op zo'n zelfgebouwde keytar speel, maar daar komt het ding (anders dan de toetsen) niet echt in beeld. Enkel bewijs dat t werkt. We hebben nog een flinke stapel Commodore 64 bakken. Stuk of 10 ofzo. Ook daarmee zijn we van plan nog wat geintjes uit te halen.

Indien je je ook voor zulke dingen interesseert, dan weet je ons te vinden :D.
 
Jammer dat ik niet in Limboland woon jongens (even kort in Heerlen gewoond, maar dat telt niet meer). Anders had ik zeker interesse! Succes met vinden van geïnteresseerden.
 
Beste moderator,

Dit topic mag wat mij betreft gesloten worden. Ik ga over een paar weken emigreren.

Indien iemand gear nodig heeft, kijk dan even bij het Te Koop-forum hiero op SynthForum :).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top