• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Akai Z8 Sampler

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Zoidsity

Go with the flow..
Lid sinds
22 januari 2003
Berichten
13.948
Locatie
在一種幻覺
Aangeboden:
Akai Z8 sampler (v1.45)
Compleet met 40?GB HD (incl. een berg samples!!), 2x256MB=512MB (Kingston)werkgeheugen (de goeie dus..), orginele doos, rackbeugels, netsnoer, kabel om afneembaar frontje aan te sluiten. Manual (.pdf) eventueel op CD gefikt.

Staat:
Technisch 100%, optisch zeer goed alleen de 'standaard' rackkrasjes (zie foto's) en op het display zit, als je goed kijkt, een krasje; lijkt op een haar (kreeg ik niet eens goed op de foto, maar ben er liever eerlijk over). Is overigens totaal niet storend en zeker niet als het display aan staat.

Waarom weg:
'k Heb 'm nu bijna twee jaar en het enige dat ik ermee gedaan heb is de memoryuitbreiding van 512MB en verder misschien 2x aangehad om de samples die erin zaten te checken.. Oftewel: zonde!! En dan kan ik er beter iemand anders mee blij maken.
(Verder overigens altijd netjes en goed verpakt in de doos bewaard, dus 't is geen stofhapper geweest!)

Waar te testen/op te halen:
Venray, Noord Limburg. Contact svp via PB of mail.

Vraagprijs:
Ik heb er €500,- voor betaald en de geheugens hebben me rond de €80,- gekost. Ik wil er €475,- voor vragen en dat is incl. koppie koffie, oid. :koffie:

Verdere info:
linkje
linkje

Foto's:
 

Attachments

  • Z8 1.JPG
    Z8 1.JPG
    66 KB · Bekeken: 64
  • Z8 2.JPG
    Z8 2.JPG
    83,6 KB · Bekeken: 57
  • Z8 3.JPG
    Z8 3.JPG
    36 KB · Bekeken: 60
  • Z8 4.JPG
    Z8 4.JPG
    83,7 KB · Bekeken: 60
  • Z8 5.JPG
    Z8 5.JPG
    56,5 KB · Bekeken: 64
En nog een fotootje van de rack-krasjes (zaten er al op toen ik 'm kocht, btw)
 

Attachments

  • Z8 6.JPG
    Z8 6.JPG
    65,4 KB · Bekeken: 60
schopje.. :)


z81.gif
 
Staat nu ook op Marktplaats en Speurders voor 475,-.

;) en daar wordt ie ook al aangeboden voor 600,-, dusse...
 
Inderdaad redelijk wat belangstelling, alleen nu nog niets concreets.

Dus:

K-I-C-K
cat_kick.jpg
 
gereserveerd
 
:) En verkocht aan een sympatiek forumlid op wiens studio ik toch best wel jaloers ben..

Veel plezier / succes ermee!! :okdan:




Oftewel: deze kan :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top