schizofreen

DRe

SSM spacestation
Lid sinds
20 oktober 2004
Berichten
4.955
Locatie
Hilversum
.
.
.
.
:duivels:
 
Laatst gewijzigd:
:baco: :D
 
Gezien de titel, dacht ik dat het over mij ging. Ja, "je bent paranoide schizofreen of je bent het niet", zeg ik altijd tegen een van m`n andere alter ego`s.

Redelijk para wel dit. Zeker bepaald onderbuikgevoel. Echter onderbuikgevoel zou beter tot z`n recht komen met een vette bas die je heftig in je onderbuik voelt.
"Pratende" synths vind ik tof :)
 
weerd nummer idd bedankt voor jullie aanmerkingen.

voor mij voelt het als of ik gebeten ben door een slang. al weet ik niet hoe dat voelt.
 
Gezien de titel, dacht ik dat het over mij ging. Ja, "je bent paranoide schizofreen of je bent het niet", zeg ik altijd tegen een van m`n andere alter ego`s.

Ik weet dat de halve wereld denkt dat mensen die aan schizofrenie lijden meerdere persoonlijkheden hebben maar dat is niet het geval.

Mensen die meerdere persoonlijkheden hebben lijden aan meervoudige persoonlijkheidsstoornis (Multiple Personality Disorder).
Schizofrenie heeft niks hiermee te maken.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie
 
leuk matthijs dat je even geluisterd hebt

ff terug komen op je link . ik wist dat al, vandaar dat ik deze naam heb gebruikt sitaat " Mensen die aan schizofrenie lijden, hebben één of meerdere psychosen doorgemaakt. Een psychose kan zeer heftig verlopen " 1 groote warboel een soort oorlog in je hoofd lijkt me dat (gelukkig heb ik dat niet).
 
leuk matthijs dat je even geluisterd hebt

Haha ja,


Ik had helemaal over het linkje heen gekeken.
Nu pas had ik door dat je op het duiveltje moest clicken.

De titel past gevoelsmatig wel goed bij het nummer idd.
Alhoewel ik dat eigenlijk niet kan weten, want ik lijd ook niet aan psychoses.

Ik vind het geen mooi nummer:)
Maar het heeft wel iets.
Maar het zou wel heel geschikt kunnen zijn voor bij beeld.
Een film ofzo.
 
j echt mooi is het niet nee. die ziekte ook niet. maar dat bedoel je waarschijnlijk niet. maar het klinkt wel lekker weerd. nog een padotje.
 
Jakkes, om gek van te worden. :D
't Ligt aan mij waarschijnlijk hoor, maar dit druist zodanig in tegen mijn harmoniegevoel dat ik er schele hoofdpijn van krijg.
 
Ik weet dat de halve wereld denkt dat mensen die aan schizofrenie lijden meerdere persoonlijkheden hebben maar dat is niet het geval.

Mensen die meerdere persoonlijkheden hebben lijden aan meervoudige persoonlijkheidsstoornis (Multiple Personality Disorder).
Schizofrenie heeft niks hiermee te maken.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie

Klopt helemaal Matthew. En ja, dat wist ik, was deze alleen vergeten -> :D
Schizofrenie is een vervelende ziekte (aandoening is misschien een beter woord?)waar ik dagelijks mee te maken heb. Er "grappen" over maken kan relativerend werken. Was getriggerd door de titel van de track, vandaar.

Die "pratende" synths in de track komen wel psychotisch over.
 
ikben bezig met een basje :walker:
 
het LIJKT soms alsof ze MPS hebben omdat ze (in de ergste vorm) zo voortduirend praten over wat andere mensen ZOGEZEGD zeggen, maar dat zit dan in hun eigen hoofd.

Eigenlijk is het net alsof het gevoel voor intuitie en associatieve vaardigheden van zo'n patient constant een loopje nemen zonder dat zij daar bijna zelf controle over nemen.
 
oke voor de mensen die het een beetje te druk vonden. of omdat ze zelf al erg druk zijn een koeling down ->:peukie:<-
 
oke voor de mensen die het een beetje te druk vonden. of omdat ze zelf al erg druk zijn een koeling down ->:peukie:<- toch bedankt voor het luisteren en feedback..
 
Back
Top