complete hardware studio beschikbaar (voor zacht prijsje per uur)

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Bij deze ga ik het over een andere boeg gooien, ik werk en ga naar school en heb buiten die tijd om nog weinig zin om creatief te zijn in m'n studio.

Dus bij deze wil ik mijn studio beschikbaar stellen als leer/speel/creatieve plaats voor mensen die zelf de apperatuur niet kennen, er geen plek voor hebben, er mee willen spelen, er mee willen leren omgaan, willen testen of het wat voor ze is voor ze zelf iets kopen, willen kijken of hardware wat voor ze is, etc en natuurlijk om er zelf een centje mee te verdienen.

In de toekomst als ik wat aan accoustiek ga doen in mijn ruimte zit ik er ook over te denken om me studio beschikbaar te stellen voor projectjes en eventueel mijn studio aan te passen naar wensen (denk aan in de box mixen met multiple audio kaarten) , maar eerst maar eens zo kijken of het wat is.

Voorlopig vraag ik 20 euro per uur, of een kleinere prijs in verhouding voor meerdere uren. Lijkt me een hele nette prijs gezien de vraag prijzen van mensen die op vergelijkbare wijze hun studio beschikbaar stellen. Het kan best zijn dat als het goed bevalt ik de prijs omhoog schroef.

Omgeving (apeldoorn zwolle), buren hebben we niet, dus ook geen db grenzen/isolatie problemen. Aantal personen hou ik liever op 1 per keer gezien de beschikbare ruimte (ongev 4 bij 5 volgebouwd) maar eventueel 2 zou kunnen.

Ideeen en tips zijn van harte welkom.

vr groet Chris
 
Laatst gewijzigd:
foto's studio

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • 11.JPG
    11.JPG
    97 KB · Bekeken: 82
  • 22.JPG
    22.JPG
    100,4 KB · Bekeken: 79
  • 33.JPG
    33.JPG
    88,2 KB · Bekeken: 85
  • 44.JPG
    44.JPG
    87,1 KB · Bekeken: 76
...

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • 55.JPG
    55.JPG
    100,1 KB · Bekeken: 81
  • 66.JPG
    66.JPG
    122,7 KB · Bekeken: 91
  • 77.JPG
    77.JPG
    96,5 KB · Bekeken: 83
  • 88.JPG
    88.JPG
    114,8 KB · Bekeken: 83
Wat heb ik staan:

Synths VA en analoog

roland jp8000
access virus c
alesis ion
oberheim ob12
roland sh101
l.l. electronics rozzbox
clavia micro modular
roland @ juno 2 + pg300 controller
korg ms 20 controller + software (ms20 polisix wavestation)
hartmann neuron vs

drum computers

roland tr-909
roland tr-707
roland tr-727

samplers

mpc1000
s3000
s2800
s1000KB

compressors (hangen met inserts aan de bussen voor flexibele routing, behalve de dbx voor compr per kanaal)

2 x focusrite compounder
la audio gcx2
drawmer dl241
dbx 166xl
focusrite mixmaster multiband compr op de eindmix

fx en filters

lexicon mpx550
2x tc elec m-one
behr rev 2496 v-verb
2 x akai mfc42 8 pole filters
dane electro fab tone distortion
clavia micro modular

mixer monitors afluistering computer midi etc

soundcraft studio spirit 32 kanaals 8 bus
yamaha ns40 monitors
8 outputs van de pc op mengtafel voor vsti's etc
novation remote 25
alesis photon 25
edirol um880 8x8 midi interface
roland a-880 8x midi patcher
shure sm58

En vast nog wel het een en ander dat ik even vergeten ben.
 
Bij deze ga ik het over een andere boeg gooien, ik werk en ga naar school en heb buiten die tijd om nog weinig zin om creatief te zijn in m'n studio.

Wel een leuke boel daar!

Maar moesten je 'verhuur' plannen niet lukken,
gewoon effe gans die boel met rust laten,
en zelf ook genoeg rust nemen man!

Ik kan me ook niet gans de week bezig houden met m'n muziek spullen, en heb ook behoefte aan ontspanning en vooral RUST(en) !!!
 
Ik zou al vast heel goed gaan kijken naar een verzekering die dit allemaal dekt, en bij een advocaat langsgaan om een contract en voorwaarden op te stellen dat getekend moet worden voordat er uberhaupt een stap binnen mag worden gezet.
 
Nu snap ik pas waarom je aan jouw soundraft mixer niet genoeg had ;)

Geen buren??? Heeeeeeeeeeeeeeerlijk man ... Woon je ergens in de middle of nowhere?
 
Zou ook zeker voorzichtig zijn met dit te doen. Ik denk dat veel mensen hier goed te vertrouwen zijn, maar toch...

Mooie studio man!
 
Ik zou al vast heel goed gaan kijken naar een verzekering die dit allemaal dekt, en bij een advocaat langsgaan om een contract en voorwaarden op te stellen dat getekend moet worden voordat er uberhaupt een stap binnen mag worden gezet.

:confused: O O H,
KZET TEGENWOORDIG HELE STRAKKE BAKKEN KOFFIE MET MN KORG MSpresso
kvraag nietvel ...aplausje aan t eind vd avond

yoke; iig best breed opgezette werklpekkie, asiemand bv nooit 909/bepaalde synths gehoord heeft, iets te vragen heft

zelf niet verder dan een laptop kan tellen
is een middagie " @noniempje "denkik best leerzaam

kneem aan dat jee "afhankelijk van wie dr is ,..." t een beetje begeleid ...t opstarten van / afluisteren van .... de muziek van die middag / avond
1e vraag
asje geen tyd /enso hebt
hoe doe je t dan ....?
2e ; algemene
as we elkaar allemaal ...begrypen/ vretrouwen ...
is best een ok idee om bv ...een soort van speel o theek / evt notk afspraak-agenda int leven te roepen ,mbt lenen / laten ge- mis bruiken van elkaars synths ....drumachines ...en fx
kheb soms wels wat k wil checken en "best vettige app. "die weer stil staan

iemand een dv800 ...teleen,....rsf in de rebound:bekdicht:
 
foto's studio


Wat een droomstudio. :P

Ik kan alleen nog maar zeggen dat ik hier de centen nog niet voor heb, maar die 909 (overige ook maar surrealistisch :P) toch echt de bom!

Sparen dus! :P



Hoe duur is een foto met de 909?

Haha geintje. :)
 
Kom toevallig dit topic tegen. Verhuur plannen niet zo goed verlopen, als er forumleden of mensen kwamen wou ik er uiteindelijk geen ene cent voor hebben (flesje citroen brandewijn mocht altijd) en was ik trots als een pauwtje aan het kijken hoe mensen aan het knooien waren . Zakenman zal ik nooit worden :D

En die foto met de 909 mag altijd nog haha
 
Ook wel grappig trouwens, die oberheim is een tijdje terug eens opgehaald. Stond wel raar te kijken dat er een relaxte vent (met haar langer als mijn vriendin) met zijn vriendin binnenkwam. Naderhand oberheimpje inclusief doos in een mini smart autootje proppen bleek het achteraf na wat googlen rude66 te zijn :D
 
Back
Top