Mijn nieuwe track volledig analoog...

Volgens mij is dit een test.

'Benieuwd wat jullie ervan vinden' vraagt Bass, dit vind ik al een beetje verdacht.. :D

Straks blijkt dat de track volledig digitaal is.. En niemand had het in de gaten. ;)

Wel strak van Bass dan..
 
En ik maar denken dat een van mijn analoogjes het opgaf toen ik het luisterde...klinkt eerder als digitale meuk niet?
 
Geen mening. Het is niet iets wat ik snel zou kopen. Zet me radio wel op de middenband en dan zoeken naar Number Stations. Maar geluid is geluid en ieder zijn eigen geluid. Shit nou heb ik toch een mening.
Maar is dit nou moeilijk te maken Bass? Hoe doe je het...vertel.
 
En die arme Bass is nergens meer te bekennen na al die opbouwende kritiek...
 
ff op een wat serieuzere noot dan, zijn er mensen die dit mooi vinden? zo ja, wat trekt je hierin aan? en vind je het zo goed dat je er geld aan zou uitgeven? zijn er uberhaupt commerciele artiesten die dit soort "noise" maken? is voor mij een volledig nieuw terein.

Ik dacht dat we met "soundscapes" en "noodles" toch wel de grenzen van muzikaliteit hadden gevonden, maar het kan dus blijkbaar nog verder.
 
Ik ga er gewoon van uit dat Bass dit niet serieus bedoeld heeft en als grap heeft geplaatst (vandaar mijn niet lullig-bedoelde reacties hierop)

Mocht 't toch serieus bedoeld zijn, dan.. eh..


..vind ik het NOG grappiger :D
 
dergelijke noise bestond in de jaren 70 ook al

heb zo cd's vol met mixerfeedback en andere supersonische oorpijn.

tja

KUNST mensen!
 
het is een stuk alleen gemaakt met mijn Sherman filterbank 1... wel analoog dus

99 procent van de tracks hier op het Synthforum zijn toch al (meestal) gepolijste, lang aan gewerkte, netjes afgemixte benoembare tracks in de overbekende synth/dance-genres.
zonder bedachte bijbedoeling was ik gewoon benieuwd naar de reacties hier op zo'n stuk als dit...

ik ben blij verrast dat sommigen het wel "interessant" vinden :okdan:
 
ff op een wat serieuzere noot dan, zijn er mensen die dit mooi vinden? zo ja, wat trekt je hierin aan? en vind je het zo goed dat je er geld aan zou uitgeven? zijn er uberhaupt commerciele artiesten die dit soort "noise" maken? is voor mij een volledig nieuw terein.

Ik dacht dat we met "soundscapes" en "noodles" toch wel de grenzen van muzikaliteit hadden gevonden, maar het kan dus blijkbaar nog verder.


Jep, 't wordt tijd voor jou om je muzieksmaak eens te verbreden. }:|


Ik zou zeggen probeer zelf eens zoiets te maken, wie weet waar je uit komt :D
 
Back
Top