[Release] Synth.nl - AtmoSphere

Ik ben helemaal in de wolken......precies de goede muziek voor dit tijdstip. Trip m weg.....Prachtig ben onder de indruk. Trouwens lopen de nummers door op de cd of is er sprake van echt verschillende tracks?
 
Leuk wel :okdan::halleluja
Op zich hou ik veel van dit soort synth-gepiel maar ik ben niet van plan om een bestelling te plaatsen.
Mijn advies: verkoop een heleboel van die synths van je (het is het allemaal net niet) en ga voor echte vette oude vintage. Geluidseffecten (heel belangrijk in dit genre) moet je uit een 2600 of A halen.
Het klinkt zo "ingeblikt", schril en dun vaak nu met die digitale oscillatortjes en die VA filtertjes.
Het lijkt mij net iets te veel op Nova/Peru en je gaat er geen potten mee breken of een hit scoren. Ritme's zijn te saai en de deuntjes te simpel.
Ik hoop dat je wat hebt aan deze kritische noot of opbouwende kritiek.
 
Leuk wel :okdan::halleluja
Op zich hou ik veel van dit soort synth-gepiel maar ik ben niet van plan om een bestelling te plaatsen.
Mijn advies: verkoop een heleboel van die synths van je (het is het allemaal net niet) en ga voor echte vette oude vintage. Geluidseffecten (heel belangrijk in dit genre) moet je uit een 2600 of A halen.
Het klinkt zo "ingeblikt", schril en dun vaak nu met die digitale oscillatortjes en die VA filtertjes.
Het lijkt mij net iets te veel op Nova/Peru en je gaat er geen potten mee breken of een hit scoren. Ritme's zijn te saai en de deuntjes te simpel.
Ik hoop dat je wat hebt aan deze kritische noot of opbouwende kritiek.

nah ben het hier al niet mee eens zonder de cd nog geluisterd te hebben
niks moet en software kan prima ouwe synths emuleren
mis je dan nog steeds dat randje haal het daarna nog door wat outboard spul heen en voila

daar hoef je dus geen hele synths voor te verkopen en een 2600 in huis te halen lijkt mij

zo nu eerst maar eens ff luisteren naar het nieuwe album ben benieuwd :dj:
 
Mijn advies: verkoop een heleboel van die synths van je (het is het allemaal net niet) en ga voor echte vette oude vintage. Geluidseffecten (heel belangrijk in dit genre) moet je uit een 2600 of A halen.
Het klinkt zo "ingeblikt", schril en dun vaak nu met die digitale oscillatortjes en die VA filtertjes.

Ik heb nu al dikke lol om je vooroordelen (dwz zonder de feiten te kennen...)
Thanks for making my day. :mega:
 
Ik hoop dat je wat hebt aan deze kritische noot of opbouwende kritiek.

Grappig deze reactie, maar niet echt nuttig nee. Je kan dus horen welke synths ik gebruikt heb? Geef maar ff een lijstje dan zal ik wel zeggen of het klopt ;) Ik wist niet dat er in mijn analoge synths ook al digitale oscilatoren zaten :) LOL.
 
Leuk wel :okdan::halleluja
Op zich hou ik veel van dit soort synth-gepiel maar ik ben niet van plan om een bestelling te plaatsen.
Mijn advies: verkoop een heleboel van die synths van je (het is het allemaal net niet) en ga voor echte vette oude vintage. Geluidseffecten (heel belangrijk in dit genre) moet je uit een 2600 of A halen.
Het klinkt zo "ingeblikt", schril en dun vaak nu met die digitale oscillatortjes en die VA filtertjes.
Het lijkt mij net iets te veel op Nova/Peru en je gaat er geen potten mee breken of een hit scoren. Ritme's zijn te saai en de deuntjes te simpel.
Ik hoop dat je wat hebt aan deze kritische noot of opbouwende kritiek.

Ik kan van jouw nergens een track horen.....dus heb ballen (of die nou tussen je benen hangen of op borsthoogte zitten) en post een keer een track. Of werkt die ouwe meuk van je nou nog steeds niet? Ik heb liever een VA synth die werkt dan een analoge bak waar geen geluid uitkomt.:doei:
En daarnaast is de muziek van synth.nl toch zo goed dat het gereleased wordt.:okdan:
 
Ik ga morgen luisteren, ben benieuwd.
en het maakt in principe geen reet uit waarmee je muziek maakt, VA, plugins, gewoon analoog, scheurgitaar,...........
alleen de combi neusfluit/ triangel heeft mij nooit kunnen bekoren om de een of andere vreemde reden.
groeten,
jeroen
 
Eergisteren binnengekomen, zet m nu net op (geen tijd gehad om er rustig voor te gaan zitten :) )... Eerste track is al lekker sfeervol dus dat begint goed, mooie CD-art ook, erg profi :okdan:
 
Zie ook https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=953518 en dan 's-mans eigen citaat als z'n eigen trackie wordt afgebrand...

Neen ik kan best tegen kritiek hoor. Maar de manier waarop sommigen hun kritieken formuleren lijkt het toch de bedoeling te zijn om de track belachelijk te maken.

(...)

En over dat Synth.nl een bejaarde sok is die gebrekkige skillz compenseert met geile gear, tja, die Novice... die hep gewoon mensenkennis, dat zie je zow! :duivels:
 
Laatst gewijzigd:
't is een mooi plaatje geworden synth.nl !!

dat kan dalijk in je nieuwe studio alleen nog maar beter worden, ga zo door..
 
Back
Top