MoeskopsMuziek

MoeskopsMuziek

  • Ja, wees gerust.

    Stemmen: 2 100,0%
  • Neen, absoluut af te raden.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
  • Enquete gesloten .

wim.vdstraeten

Ingeburgerd
Lid sinds
7 november 2005
Berichten
29
Locatie
Zoersel (België)
Hallo,
dringende vraag: wat weten jullie over MoeskopsMuziek(.nl) ?

Ik zou graag willen weten hoe de klantenservice is, en de betrouwbaarheid van de zaak.

Via internet iets aankopen en dan de bestellingen laten verzenden is altijd een risico, vandaar de vraag: heeft er iemand al negatieve ervaringen of verhalen gehoord of gehad bij Moeskops Muziek?

Op de website www.moeskopsmuziek.nl kan je mss ook eens neuzen en mij je mening geven via deze thread.

Dit is het adres dat op de site staat: Nieuwland 10, 1621 HK Hoorn.

Ik heb eens gegoogled op de naam, en vind die nu wel regelmatig terug... adressites enzo, of sites waar een aantal muziekwinkels opgesomd worden....

Betrouwbaar, of af te raden?
Graag snel antwoord aub, sta op het punt bestelling door te geven (indien positief resultaat hier)
Dank
 
Laatst gewijzigd:
Het is een muziekwinkel die al heel lang bestaat. Het is ook een echte winkel (met een etalage en showroom enzo), dus geen schuur met dozen en een website. Dus ik denk dat ze betrouwbaar zijn, maar ik heb er zelf nooit wat gekocht. Kwam er in mijn jonge jaren toen ik in Hoorn op school zat wel regelmatig over de vloer om te kwijlen bij de apparatuur.
 
Het is een muziekwinkel die al heel lang bestaat. Het is ook een echte winkel (met een etalage en showroom enzo), dus geen schuur met dozen en een website. Dus ik denk dat ze betrouwbaar zijn, maar ik heb er zelf nooit wat gekocht. Kwam er in mijn jonge jaren toen ik in Hoorn op school zat wel regelmatig over de vloer om te kwijlen bij de apparatuur.

Ja ik ook, maar ik had altijd erg het gevoel dat die gasten me continu in de gaten hielden en me liever weer zagen gaan zodat ze zelf ongestoord wat konden pielen zonder last te hebben van een eventuele klant. Ze kwamen nogal arrogant over vond ik altijd. Ik vond het ook meer een muziekwinkel zonder echt vette synths. Veel keyboards en orgels. Ik denk dat het alweer een jaar of 16 geleden is dat ik er voor het laatst geweest ben, al ben ik daar vaak in de buurt.
 
Ja ik ook, maar ik had altijd erg het gevoel dat die gasten me continu in de gaten hielden

Ja dat gevoel had ik inderdaad ook wel. Aan de andere kant zag ik er in die tijd ook wel uit als iemand om in de gaten te houden, dus ik heb het ze nooit echt kwalijk genomen...
 
Back
Top