UAD 2 on it's way!

NOM NOM NOM NOM
 
het zou zo fijn wezen als er ook een firewire versie zou komen ...
 
Haha cool. Zou die meterbrug op dat plaatje ook ECHT aangeven hoe krachtig welke kaart is tov de UAD1? Ben benieuwd iig.
 
Haha cool. Zou die meterbrug op dat plaatje ook ECHT aangeven hoe krachtig welke kaart is tov de UAD1? Ben benieuwd iig.

Valt dan toch vies tegen he. Als een standaard core maar drie keer zo snel is na zoveel jaar. Intel hijgt in hun nek.
 
Valt dan toch vies tegen he. Als een standaard core maar drie keer zo snel is na zoveel jaar. Intel hijgt in hun nek.


Tsja het is ook wel een beetje sneu van UA. Al jaren wordt er om meer DSP power gezeurd, nu is het dan zover en is DSP steeds minder relevant omdat de CPU's onderhand genoeg power hebben voor een nette (realtime) ITB mix.
Maar zo'n DSP kaart blijft natuurlijk wel de beste dongle die er bestaat.
 
Hee, ik zie ook een Mini Moog(?) op dat plaatje van die mixtafel. Gaan ze ook synths maken? Of zijn dat Moog effecten?

Ben benieuwd wat het wordt.
 
Wat een cool mengpaneel! Coole meterbridge!

Hebbe, hebbe! :{

O wacht, dat is alleen maar een plaatje voor de verkoop? gaat alleen om wat kaarten met plugins?

bummer =(
 
op een solo kaart 32 neve channel strips !

dat wil zeggen 4 * zo snel ! en een quad dus 16* de power van een oude kaart !

Tevens hoorde ik geruchten van eind deze maand !

Morgen Ron i4 bellen of ik vrijdag kan langs komen:slotje:
 
2 gigaflops? Mijn god. Dit is echt een kaart uit het stenen tijdperk.

1200 gigaflops is al gehaald met de laatste gpu's

Tis gewoon die klote x86 architectuur.
 
ik zie het nut er niet van in...
wat doet dat ding eigenlijk?
VST's openen of lezen? kan toch ook zonder dat ding:Z
 
Tsja het is ook wel een beetje sneu van UA. Al jaren wordt er om meer DSP power gezeurd, nu is het dan zover en is DSP steeds minder relevant omdat de CPU's onderhand genoeg power hebben voor een nette (realtime) ITB mix. .

Ik snap je punt, maar als ik kijk hoe ik UAD in mijn setup gebruik; ik heb nu 2 UAD-1's en daar kan ik in bijna alle gevallen mee doen wat ik wil (en ik heb zat sporen in mijn tracks ;)). Ik gebruik nu dan niet de dsp-intensieve Neve-plugins, maar wel een hele hoop anderen.

Voor mij zal de nieuwe UAD-2 (zeker de quad versie) meer dan genoeg DSP bieden voor alles wat ik ermee wil doen.. de vergelijking met Intel vind ik vanuit dat oogpunt dan ook niet zo relevant, want zij maken geen dsp-cards met vette plugins.
 
Back
Top