C810 - Inaccessible (Hardstyle)

Raceduif08

Ingeburgerd
Lid sinds
29 mei 2008
Berichten
58
Hallo mensen,

Ik ben nog niet heel lang bezig met het produceren van hardstyle maar heb toch al mijn eerste trackje uitgebracht.:okdan: Ik kon er nog wat aan veranderen maar ga het hier bij laten.

Alle sounds zijn door mij zelfgemaakt.
Misschien vind je mijn kick niet mooi maar het is mijn eigen stijl en ik hou het graag uniek. *D

Ik heb hier veel ervaring uit opgedaan en weet nu veel meer over het maken van sounds en dergelijke.

Ik zou het waarderen als ik wat comments krijg. Tips zijn welkom en misschien ideeen ook. Ik ga het niet meer veranderen maar de volgende keer zal ik dan het commentaar meenemem. (Heb ik van TV)8~

Anyways enjoy the song en doe je volumeknop maar lekker open. Dan zal het er zeker uit knallen.

Linkje-->http://www.speedyshare.com/783790960.html


Groeten
Raceduif

(Andere artiestennaam zal nog komen)
 
De break is erg veelbelovend, maar de rest van je track doet dan niet meer aan de verwachtingen vind ik zelf..

Je kicks zijn dik overstuurd, niet bepaald mooi voor hardstyle als je 't mij vraagt.. (op deze manier)

Je lead sounds zijn een beetje te iel naar mijn smaak, als je hiervoor hele vette saw's zou pakken, dan zou deze track wat meer tot z'n recht komen, als Hardcore track, niet als hardstyle..

Hope this helps:mega:
 
Bedankt voor je comment.

Tja mijn kicks zijn overstuurd. Het is inderdaad geen standaard kick. Zie als ik luister naar een paar hardstyle tracks klinken alle kicks allemaal haast hetzelfde. Dus ik dacht laat ik eens wat nieuws doen. Ik kwam met dit resultaat en zelf vind ik het wel mooi klinken.(Maar ieder zijn eigen mening.)

Bedankt dat je de break wel mooi vond;) Leads zijn misschien wat te iel ja. Te veel reverb.

Als laatste vat ik op uit jou mening dat dit goed zou zijn voor hardcore? Dit vind ik zelf niet en andere mensen ook niet. Maar goed misschien heb ik het ook wel mis.