• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ik wil mijn Korg Kaossilator ruilen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

natanvance

Ouwe rot
Lid sinds
26 januari 2005
Berichten
720
Heb de Kaossilator op dit forum gekocht, maar is toch mijn ding niet.

Zit nog onder garantie, met doosje en handleiding EN nu krijg je er nog een adapter bij.:biertje:

Graag ruilen tegen ander synthje, zoals xp darkstar - Boss rc of iets anders...

Laat die voorstellen maar komen.*D
 
o ja, mits hij op 15/03/08 aangekocht werd is hij nog steeds onder garantie (de faktuur krijg je er ook bij).

Dus voor 150 euro heb je een kaossilator die nog in garantie zit, MET EEN ADAPTER.

Het is een prachtig ding voor oa op vakantie.:mexico:

Cash of ruilen tegen Redsound darkstar of boss rc pedaaltje.:L
 
En toch weer in aanbieding!

Ik ben nogal goed geluimd vandaag dus smijt ik er nog een schepje bovenop!

Dus te koop (of ruil): Korg Kaossilator Dynamic Phrase Synthesizer die nog steeds onder garantie zit. Met netstroom adapter, handleiding, doosje en...

...een Stanton DFX1 trackball effect! voor de wel heel zomerse prijs van 150 eurootjes!:biertje::mexico::L
 
:LJaja, Ge-re-ze-ve-deerd en binnenkort opnieuw op Nederlands grondgebied voor een sympatieke forum-lid...:okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top