Meningen over Feedback

Ben een keer met een ander forumlid naar Feedback Utrecht geweest..:

-De hele afdeling synths was ten eerste volledig op slot!
-Toen wij vroegen of we konden kijken deden ze met moeite open
-Er was ook NIETS aangesloten
-Ook de netsnoeren zaten er niet aan of hingen er maar bij...
-We konden dus alleen maar kijken en niets beluisteren dus.....in een muziek zaak...


Alleen als je populair kan lullen over gitaren en electrisch gitaar speelt wordt je daar "serieus" genomen...stakkers...
 
- Heb afgelopen weekend 2 defecte producten terug gebracht bij Feedback (Rotterdam), van een actief DAP PA setje, had geen bon meer. Geen probleem, ik kreeg netjes een nieuwe bon voor mezelf, bonnetje voor de reperatie, allemaal super geregeld (was een beetje gestressed omdat ik de bon nergens kon vinden)

- Ook was mijn Electribe SX er mee gekapt, schijnt een bekend productie foutje in te zitten met een te zwakke zekering, waardoor hij niet meer opstart. Afijn op de bon stond 12 maanden garantie, en het was precies 23,9 maanden later (dus op 2 dagen na precies 2 jaar na aankoop) Word mij verteld dat Feedback boven op de 12 maanden garantie nog eens 12 maanden garantie geeft, en ik dus nét binnen die periode zit. Wordt dus ook netjes voor me afgehandeld!

Heb er vroeger, pre-synhtforum tijdperk, veel spullen gehaald, naar alle tevredenheid! Totdat je het synthforum markplaatsje ontdekt, dan kom je er achter dat het toch wel wat goedkoper kan ;)

Verder altijd een prima winkel gevonden. Maar ik ben ook meer het type van zelf uitzoeken, en dan in de winkel zelf luisteren, wil geen advies.. (ik denk het altijd beter te weten haha*D )
 
IK HEB EEN KLACHT OVER FEEDBACK

WAAROM ZITTEN DIE WINKELS HIER ZO VER VANDAAN?!

-C-
 
Tja Feedback, jammer dat ik er 2 minuten vandaan woon.;)

Nee hoor valt best wel mee, op zich een leuke zaak met een (eigenlijk!) iets te groot aanbod, van het personeel moet je het inderdaad niet hebben, die weten je soms zo te demotiveren door zelf de sterren van de hemel te spelen zodat ik (de iets minder virtuoze party!)een stuk minder gemotiveerd en met een redelijk gebroken ego nadien weer op straat sta. ze horen toch het liefst zichzelf spelen, de rest zijn kneusjes. Ze hebben er ook een chronich personeels tekort, echt snel geholpen worden is er niet bij, ook al heb je haast, de telefoon wordt ook altijd pas na honderd keer overgaan, opgenomen, dat is typich iets feedbackiaans geloof ik, je wordt echt informatief gevoed op het feit dat je je altijd hebt afgevraagd hoelang nou een telefoon eigenlijk kan overgaan voordat die ermee stopt!
Ook hun syntheziser museum is een grote farce, of in ieder geval een groot prestige vertoon, van kijk eens wat wij wel niet allemaal hebben staan! Ze hebben er echt een paar gave bakken tussen staan, maar veel mensen zijn benieuwd hoe ze werken en klinken en veel van die machines moeten nou eenmaal af en toe eens "bespeeld" worden, echt heel jammer!
want wees eerlijk, het zou toch leuker zijn als ze die zeer gewilde apparaten in een leuke opstelling aan elkaar linken en er een leuke analoge hoek mee zouden bouwen, ik zou zo graag eens op die CS80 willen spelen die daar staat, alleen zit er 1 cm dik glas voor en ligt er een meter stof op, hoe het bakbeestje eruit ziet heb ik al vaak genoeg van foto's op internet gezien.:frons:

maar goed, kwa spulen zijn ze inderdaad redelijk, tot goed georienteerd, vooral de Deejay hoek is behoorlijk uitgebreid!
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door TanTaRa
Syntax Terror...je sig! ik kom niet meer bij! :D
*OFF-TOPIC*

Ja ik moest zelf ook erg lachen toen ik hem tegenkwam, komt van deze pagina: http://www.synthesizers.com/bizarre.html
Staan allemaal e-mailtjes die hun krijgen van mensen die er echt geen f*ck van snappen, leuk leesvoer als je ff tijd hebt ;)

zoals:
-I was looking at your cool products. What do the knobs do? I noticed there was a lot of them!
-I'm doing geneology research and am looking for a guy named Jack ...... and your site came up at yahoo. Is there anyone there named jack?
-Do you stock envelopes? Can't tell by your website.
-What kind of filters do you sell? All I see is a bunch of electronic parts
:)
 
In het kader van hoor en wederhoor
(afzeiken is altijd makkelijk, incasseren leidt vaak tot agressie en dan krijg je dus de meest uiteenlopende wilde verhalen ehh lees threads!) ;)

Ben wel benieuwd wat de gemiddelde feedback medewerker denkt als weer zo'n betweterige synthforummer voor zn neus staat?
 
Origineel geplaatst door sms303
In het kader van hoor en wederhoor
(afzeiken is altijd makkelijk, incasseren leidt vaak tot agressie en dan krijg je dus de meest uiteenlopende wilde verhalen ehh lees threads!) ;)

Ben wel benieuwd wat de gemiddelde feedback medewerker denkt als weer zo'n betweterige synthforummer voor zn neus staat?

O maar het gaat niet om afzeiken. Het gaat gewoon over slechte ervaringen die verschillende mensen (waaronder ikzelf) heb gehad bij Feedback. Ik vind namelijk wel dat als je in een winkel geld betaald voor dure spullen, waarvan sommige mensen graag wat meer informatie willen of in ieder geval eens willen beluisteren / bespelen, dat er best wel wat klantgerichtheid mag zijn. Ok, Feedback is goedkoop dus dan moet je ook geen topservice verwachten, maar een beetje meedenken met je klanten mag toch wel.

Nogmaals, het gaat hier op persoonlijke ervaringen. Ik ben zelf ook vaak bij Feedback geweest en toch blijkt het iedere keer weer raak te zijn.

Nog een voorbeeld. Ik ging mijn mixer inruilen voor een nieuwe. Telefonisch een afspraak gemaakt wat ik voor mijn oude terug zou krijgen. (uiterraard onder voorbehoud maar ik wilde toch graag een indicatie). Bij aankomst en veel gesleep met m'n oude mixer bleek die gast aan de telefoon een foutje te hebben gemaakt, want na overleg met z'n baas mocht hij uiteindelijk maar de helft van het beloofde bedrag geven als inruil! Dat vind ik niet netjes!!
 
bijna alles wat ik nieuw koop bij de feedback gaat stuk. een opsomming:
- M'n MicroQ (alweer een jaar of 2 ofzo geleden): Na twe uur ging de voeding stuk. Had nog ergens een 12v blokje liggen en had geen zin om terug te gaan dus maar zo gelaten. :stupid

- Van de zomer een DDX3216 gekocht. Na een half uur kapte het display ermee. Monitor outputs werkten helemaal niet. Direct terug gegaan, kreeg netjes een nieuwe mee.

- drie weken terug een stje KRK RP6jes gekocht. Na een half uur kraakt een van de speakers nog een keer en nokt er mee. Geen geluid meer uit te krijgen (en nee, niet oververhit of opgeblazen ofzo). Ook direct mee terug gegaan en nieuwe meegekregen.

Op zich netjes dat er zonder gedoe wordt omgewisseld. MAar waarom krijg ik steeds kapotte spullen? Voetballen ze er mee ofzo?
 
Denk eerder dat je je huis mag checken voor aardstralen want dat klinkt helemaal niet goed. :W
 
Monitoren valt niet zoveel te testen. Dat is erg persoonlijk. De vraag is echter of Feedback voor een aankoop van 250 euro aan monitoren de moeite wil nemen om je te laten luisteren. Weet nog wel van een gast waarbij Feedback geen zin had om wat muziek door een fireface te gooien omdat het gegarandeerd goed zou klinken. En dat ding kost toch een heel stuk meer dan je monitoren.

Ik het weekend zou ik al helemaal niet proberen want dan is het vaak "te druk" om je te helpen :confused:
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
De vraag is echter of Feedback voor een aankoop van 250 euro aan monitoren de moeite wil nemen om je te laten luisteren.

Heb ik ook al aan gedacht, ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat daar.
Ik weet dat je er Dj apparatuur gewoon zelf zonder begeleiding kan testen met eigen cd's, maar hoe ze dat met monitoren doen daar?.

Beetje vreemd eigenlijk, want omdat ik redelijk budget monitoren wil aanschaffen (maar toch ook weer niet de minste), moet ik ze maar blind kopen...
 
Origineel geplaatst door Origin X
Heb ik ook al aan gedacht, ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat daar.
Ik weet dat je er Dj apparatuur gewoon zelf zonder begeleiding kan testen met eigen cd's, maar hoe ze dat met monitoren doen daar?.

Beetje vreemd eigenlijk, want omdat ik redelijk budget monitoren wil aanschaffen (maar toch ook weer niet de minste), moet ik ze maar blind kopen...

Daarom heb ik mijn monitors altijd bij peter verspuy gekocht, en nog voor minder ook.
 
-edit-

Mijn post had geen klachten over de feedback en is dus onterecht hierheen verplaatst, vandaar maar verwijderd...
 
Laatst gewijzigd:
In R'dam staan ze ook gewoon aangesloten hoor. Het hangt alleen even af van de bui van de verkoper.
 
Origineel geplaatst door Kraan
Wat betreft het masterkeyboard lijkt me wat hulp vanuit de winkel wat lastiger. Dit lijkt me best een gesleep en gedoe. Vooral als het druk is kan ik me voorstellen dat een winkelbediende je vraagt een andere keer terug te komen.

Die meeste daarvan staan toch meestal wel uitgestald?
Het gaat me daarbij in eerste instantie toch om de look & feel, de werking van de apparaatjes kan je het beste op internet uitzoeken denk ik.
 
-edit-

Mijn post had geen klachten over de feedback en is dus onterecht hierheen verplaatst, vandaar maar verwijderd...
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Monitoren valt niet zoveel te testen. Dat is erg persoonlijk. De vraag is echter of Feedback voor een aankoop van 250 euro aan monitoren de moeite wil nemen om je te laten luisteren. Weet nog wel van een gast waarbij Feedback geen zin had om wat muziek door een fireface te gooien omdat het gegarandeerd goed zou klinken. En dat ding kost toch een heel stuk meer dan je monitoren.

Ik het weekend zou ik al helemaal niet proberen want dan is het vaak "te druk" om je te helpen :confused:

Raar, ik heb nog nooit meegemaakt dat ze het "te druk" hadden voor een klant en ik ga eigenlijk altijd in 't weekend, omdat ik door de weeks gewoon moet werken.

Maar goed, 't gaat hier niet over klantvriendelijkheid, maar over monitoren, etc. ..
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
In R'dam staan ze ook gewoon aangesloten hoor. Het hangt alleen even af van de bui van de verkoper.

je hebt ECHT gelijk. bij de studio afdeling staan ze niet bekend om de klantvriendelijkheid. Als je tijd hebt ga zeker door de weeks. Want in de weekend is het druk en kan het lang duren voordat iemand je kan helpen ;)
 
Ik ben nog niet zo lang geleden ook voor monitors naar Feedback geweest en ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben over de klantvriendelijkheid. Ik heb ook vantevoren aangegeven wat mijn budget was (zo`n 600 euro) en ze lieten me evengoed gewoon mn gang gaan met m`n cdtje. De medewerker heeft zelfs continue meegeluisterd en me nog wat nuttige informatie gegeven :) Na een halfuurtje luisteren ben ik, ondanks mijn budget, voor de goedkopere KRK Rokit 6 gegaan. De medewerker vond ze zelfs ook beter klinken als de duurdere monitors *D

Pak gewoon een cdtje mee met je favoriete muziek, ga rustig luisteren en luister ook verschillende nummers. Switch ondertussen tussen de verschillende monitorsets (dit gaat gewoon dmv. een paneeltje waar verschillende knoppen op zitten). Je hoort dan vanzelf welke monitor het "eerlijkst" klinkt in jou ogen (oren).
 
Back
Top