single cycle waveforms/wavetables

Misschien zitten de volgende single cycle waveforms al in een andere collectie, maar hier zijn ze: Dik 200 waveforms uit de Kawai K1 in .raw (!) formaat...klik
 
De SQ80 cycles pakken uit als *.bin files? Iamand daar enig succes mee? En de grote bulk van de Rolandclan is ook verwijderd :(

Mocht iemand de DW8000, SQ80, PPG en Prophet VS-waves nog ergens als wav hebben liggen dan hou ik me strikt aanbevolen :) Vooral die eerste twee eigenlijk...
 
...En de grote bulk van de Rolandclan is ook verwijderd :(

Mocht iemand de DW8000, SQ80, PPG en Prophet VS-waves nog ergens als wav hebben liggen dan hou ik me strikt aanbevolen :) Vooral die eerste twee eigenlijk...
Mijn verzameling single cycle waves staat op mijn muziekcomputer, die op het moment niet meer opstart...:(
 
Er hebben ooit waves van de TB303 op synthforum gestaan, zowel de square als de saw.
Ik kan het topic niet meer vinden.
Is er iemand met een TB303 die een paar C's wil samplen op verschillende octaven van zowel de saw als de square voor me, met de cutoff helemaal open en de resonance helemaal dicht.
Deze waveforms wil ik mn monomachine mk2 in duwen :).

-C-
 
Op verzoek van forumlid ProgressiveRox heb ik mijn verzameling single cycle waves en single cycle software online gezet t/m 14 juni 2012. Als er anderen interesse hebben in de verzameling, mail/pb je e-mailadres naar mij voor de 15e. (ProgressiveRox neemt trouwens tot nu toe geen contact op).
 
PM me voor een zip van 400 single cycle waveforms

Met de editor (vyzor) die ik had destijds kan je idd wavefroms in the DSI evolver reeks laden.
 
@ PeterDH , toen ik jouw link volgde kwam ik erachter dat Wave Designer wederom $29,- is plus dat je er een fijne (niet zelf geprobeerd nog) channelstrip bij krijgt EN bijna 8gig aansamples/loops! Bedankt!
Kwam hier door te googlen op k3m en heb nu super veel waves voor m'n Blofeld en een manier om ze makkelijk zelf te creeeren. Ik blijf vaker thuis in het weekend, haha.
 
Heb hem net ook aangeschaft. Wave Designer is inmiddels volwassen geworden en je krijgt er met deze deal o.a. een hoop samples bij :verkoght:
 
In mijn zoektocht naar single cycle waveforms in .wav formaat (voor Zebra), ben ik het volgende tegengekomen:

Een commerciële aanbieder is Galbanum. Hun meest uitgebreide pakket is Architecture Waveforms Cakewalk Edition. Het gaat hier om 2.500 waveforms waar o.a. Native Instruments gebruik van heeft gemaakt. Er zijn ook demo waveforms te downloaden. Het pakket kost $29,95.

Nu de gratis bronnen: Op het Roland Clan Forums wordt een file aangeboden met 800 waveforms die de aanbieder zelf heeft gemaakt, samen met waveforms die hij heeft verzameld op het internet de afgelopen 15 jaar. De volgende synthesizers zijn gesampled:
Arp Odyssey
Arp 2600
Arp Pro-Soloist
Fairlight CMI
Prophet VS
Buchla
Roland JX3p
Roland JX8P
Roland System 100
HP Oscillator
An MRI Machine (yes the big xray machine)
Modulus Monowave
PPG 2.2 or 2.3
Access Virus
Kawai K3M
Elektron SID station
Elektron Monomachine
Korg 800 DV
Les Paul Guitar
Rhodes Chroma
Rhodes Polaris
Vox Organs
Synthi AKS
Waldorf Pulse
Yamaha CS80
SCI Pro One
SCI Prophet 600
DSI Prophet 8
Elka Synthex
Crumar Performer
EDP Gnat
EMS VCS3
Mellotron
Korg Trident
Korg Delta
Oberheim Matrix 1000
Oberheim OB8
PAIA Fatman


Dan 48 multisampled Virus Ti waveforms op Cyberworm’s sample blog.
Op de site van the freesound project vind je o.a. een pakket SH-1 en Future Retro 777 waveforms; je moet je hier wel laten registreren

Als klap op de vuurpijl kreeg ik van mede KVR-er BFunKu een file met een verzameling van 6000+ (!) waveforms. Het gaat veelal om door hemzelf gecreëerde waveforms, maar ook om waveforms van zijn collega sound designers en waveforms die hij de afgelopen 10 jaar heeft verzameld op het internet. Ik mag deze collectie delen met mijn Nederlandse en Belgische mede-forummers. Omdat de herkomst van de op internet verzamelde waveforms niet meer te achterhalen is, upload ik de file hier niet; PB mij als je interesse hebt.
Is er iemand op het forum die deze toevallig nog erns verdwaald in een hoekje van een harde schijf heeft staan? :)
 
Is er iemand op het forum die deze toevallig nog erns verdwaald in een hoekje van een harde schijf heeft staan? :)
Ik heb ze nog. Alleen de gratis waveforms kan ik je aanbieden. Ik zoek ze binnenkort op en post een downloadlink.
 
Back
Top