Black Friday / Cyber Monday 2014

Soepkip

Ingeburgerd
Lid sinds
2 augustus 2003
Berichten
91
Locatie
Den Haag
Gents (en Ladies?),

Vrijdag 28 november is het Black Friday. De dag waarop alle grote Amerikaans ketens alles in de uitverkoop gooien. Vaak levert dit hilarische youtube filmpjes op.
Maandag 1 december is het Cyber Monday. De online variant van Black Friday.

Veel fabrikanten van muzieksoftware doen hieraan mee wat vaak resulteert in leuke plugins voor leuke prijzen. Dus het leek me leuk om hier een verzameltopic voor te maken zodat alle aanbiedingen op één plek staan.

Ik schop af met de 30% korting van D16 software:

Holiday season is coming and the Black Friday 2014 approaches along, therefore D16 Group would like to announce special deal for instruments from Classic Boxes Collection. No matter if you're going to buy whole bundle or just pick some plug-in(s) from within the bundle separately, you gain a 30% discount on the purchase. Wish to take an advantage of this time limited offer? visit our online shop between November 28th and December 1st and enter following coupon code during the checkout:

BLACK2014

It applies the discount on selected products (covered by the promotion). Don't miss this fantastic offer. Be prepared and visit our online shop at the time.

http://www.d16.pl/shop
 
Er is al een draadje over, maar okey, deze is dan die van 2014 :)
Nog 8 dagen !!
 
native-instruments.com 50% korting voor 5 dagen

pluginalliance.com vaste verlaagde prijzen
Waldorf 50% korting op een ipad app
 
Sonic academy 40% korting vandaag. Tutorials voor oa ableton en andere daws
Ik ga voor gold
 
Elektron heeft op hun site 15% korting, deze prijs wordt bij Music Store ook doorberekend. Bax legt verschil ook bij als je belt, maar prijzen op hun site zijn (nog?) niet aangepast. Bij Music Store nu Analog Rytm E1175 en de Analog Four E999.
 
FXPansion:

It's Black Friday... take advantage of our insane bundles and special offers before 31 December 2014!

• Electronic Production Bundle ($349 / €272 / £235 - save 66%)
• BFD3 + BFD Percussion ($349 / €269 / £229 - save $149)
• DCAM Synth Squad ($99 / €79 / £69 - save $150)


All offers are valid from the FXpansion webshop and participating retailers from 24 November to 31 December 2014!

Black Friday URL FXPansion
 
Ik twijfel heel hard om die analog 4 voor 995.- bij music store
Zeer mooi prijsje..
 
Future Music en CM magazine geven hun laatste Issue weg voor .99,
en ik had ook een mail met code in de inbox, voor één gratis magazine, van elk,,
 
Naja.. die 999,- voor de Analog 4 op Music Store klopt niet, zodra je wil gaan betalen is de prijs ineens 1179,-
Terwijl.. hij staat toch echt voor 999,- in het overzicht..

Helaas.. dan mogen ze hem houden.. :W
 
Naja.. die 999,- voor de Analog 4 op Music Store klopt niet, zodra je wil gaan betalen is de prijs ineens 1179,-
Terwijl.. hij staat toch echt voor 999,- in het overzicht..

Helaas.. dan mogen ze hem houden.. :W

Vergis je je niet met de Octatrack? Die kost er € 999 en lijkt er uiterlijk erg veel op ;)
 
ah... nu is hij wel weer 999,- bij het afrekenen..

Die shop van music store is een beetje wobbly heb ik het idee, zie de prijs van een gebruikte analog 4 varieren van 899,- tot 929,- afhankelijk van het tijdstip van de dag.

Maar cool. ik geloof dat ik dan nu er maar 's een moet gaan bestellen.

--

Fuck.. wat is dat toch, toch weer 1179,- als je wil gaan betalen..

Nah.. ze stikken er maar in. :D
 
Back
Top