Pearl effectenpedaaltjes

wat je kan doen is nog een mono pedaaltje kopen...en
signaal splitten naar de twee pedalen en dan heb je heel breed stereo waar je ook nog allerlei controle over hebt
 
Cool idee MarsMusica, ff snel op MP gezocht... voor twee tientjes een chorus er bij als het even kan... Creatieve ideeën! top, dank!
 
ik ben wat dat betreft echt een space-freak.

ik heb meerdere soorten phasers en flangers om zo complexe stereo LSD-golven van bewegende vloeistof-boventonen te maken in alle kleuren

(zeg maar..)

naast Elkaar, op elkaar...gesplit,stereo..alles is mogelijk. flangers, chorus, phaser, wahwah, vibrato..enzvooret.. effecten-land komt dicht in de buurt van psychedelische drugs :-)
 
(n)iemand die bovenstaand schema kan doorzien wat betreft de AVR trimpots?

AVR-2 is de Bias. AVR-1 (de linker) is de intensity, hoe diep het effect gaat. Wat de linker AVR-1 doet is me niet meteen duidelijk. Deze stelt iets af in het Bypass/Effect schakel gedeelte.

Als je de waarde van C23, 0,1 uF (100nF) aanpast verleg je de base frequentie van de LFO. Hogere waarde condensator is lager frequentie lagere waarde is hogere frequentie.
 
AVR-2 is de Bias. AVR-1 (de linker) is de intensity, hoe diep het effect gaat. Wat de linker AVR-1 doet is me niet meteen duidelijk. Deze stelt iets af in het Bypass/Effect schakel gedeelte.

Als je de waarde van C23, 0,1 uF (100nF) aanpast verleg je de base frequentie van de LFO. Hogere waarde condensator is lager frequentie lagere waarde is hogere frequentie.

:mega:
dit is goed om te weten.

je maakt een foutje: er staat tweemaal: AVR-1 (links). moet het dit zijn:

AVR-2 is de Bias. AVR-1 (de rechter) is de intensity, hoe diep het effect gaat. Wat de linker AVR-1 doet is me niet meteen duidelijk. Deze stelt iets af in het Bypass/Effect schakel gedeelte.
?
 
..vergeten te vertellen: er zijn maar twee trimpots aanwezig. avr 1 en 2.

dat is vreemd wat betreft het schema dan. snap je daar iets van?
 
..vergeten te vertellen: er zijn maar twee trimpots aanwezig. avr 1 en 2.

dat is vreemd wat betreft het schema dan. snap je daar iets van?

Ik snap over het algemeen vrij weinig. Dat gezegd hebende.
Neen, ik snap die trimpot bij het schakel gedeelte niet en vind het dus ook niet vreemd dat ie in jouw unit niet aanwezig is.
Ik zal zo eens in mijn phaser kijken, spannend! :)
 
ik heb zelf de FG-01 flanger en de AD-08 delay, de chorus(en de chorus ensemble), phaser en octave staan ook nog op m'n verlanglijstje wat een mooie peNdalen
 
Back
Top