Wouters - Hoekhuis IV

de track lijkt een grote intro en krijgt dan geen vorm door een soort bridge of drop of break in de hoofdmelodie die altijd doorgaat. Ik verwachtte toch een soort climax. Dat neemt niet weg dat de arrangementen op zich niet leuk zijn, maar ik verwacht toch dat het dan ergens een andere vorm of muzikaal antwoord krijgt op zichzelf.
 
Ik vind het wat overkomen als een stuk uit een liveset, maar wel een goed stuk.:)
 
In het begin had ik even mijn twijfels, met name door het gekozen geluid voor de arp. Toen kwam de bass erbij en alles viel op z'n plekje. Die bass is echt heerlijk. Het geluid en de plaatsing van de noten. Ik had graag nog iets van een pad eronder gehoord naarmate de track vordert. Er zit namelijk een mooie opbouw in die daarmee ondersteund zou kunnen worden. Maar ook zo is hij prima te smaken. Ik mis geen richting, is helemaal niet nodig bij dit soort trackjes.
 
Leuke track, doet me ook een beetje denken aan sommig werk van maribu state. Ik zou het zelf wel leuk vinden als het ergens in het nummer een beetje meer over de top gaat, de release van een adsr meer open, beetje saturation/distortion die het aanzwelt, iets dat het bijna uit de bocht laat vliegen oid. Maar de geluiden klinken verder heel goed en leuke sequences!
 
Back
Top