X

"La bush 10years of trance" CD: welke synths?

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

"La bush 10years of trance" CD: welke synths?

Beste

ik ben gek van deze cd en vroeg me af of er onderscheidende, typerende synths te herkennen zijn onder jullie:

https://www.youtube.com/watch?v=aGrQuhGI4Og

grtz

Eigenlijk alle trance cliches zitten in die CD. Roland JP-8000/8080, Virus (zal wel B of C zijn geweest rond die tijd), Waldorf pluck sounds, Clavia Nord, Yamaha TX81Z met de lately bass patch. Duidelijk ook veel samples van de eerste Vengeance 'Essential' sample cd's.
    Crane in mijn Song.

Comment

Roland JV-1080/2080, Emu Orbit/Proteus,Audity 2000, Yamaha CS-1X, Waldorf Pulse,Juno 106,Novation,Matrix-1000,D-50,TR-909,TB-303 en de vele clones,...

Comment

Amai, knap dat jullie geluiden aan concrete synth-modellen kunnen refereren!

Comment

Ik denk eerder vooral weten welke synths en romplers er toen vooral veel gebruikt werden
          3630 Compressor|Arion SOD-1|Tube MP|DT 770 Pro|DS1|GX700|ME-50|GT-6|FX57|Xboard25|Small Clone, Small Stone, Big Muff, Electric Mistress Deluxe|M8U|Compounder|UE400|Rokit RP-5|MPX1|JH-1 Jackhammer|MOTU 1224|Impact LX61|NYS-SPP-L1|Central Station|MWR-01 MetalWorker|Cubase Pro|Soft synths|Voiceworks|TH MPS

Comment

Yamaha AN1X ook veel gebruikt in Trance

Comment

Working...
            X