X

Korg Synth Catalogus Vol.4 1979

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Korg Synth Catalogus Vol.4 1979

Gister de KORG catalogue volume 4 uit 1979 gescanned -> 28 paginas SYNTHKWIJL http://legowelt.org/KorgCatalogueVolume4-1979.pdf (mijn server is een beetje traag vanwege server verhuizing vorige week maar het moet werken)
    Bijgevoegde bestanden

Gaaf hoor, bedankt voor het scannen! Mij valt die asbak in de foto op... andere tijden!
    Depeche Faux (Depeche Mode tribute): Facebook | YouTube
    Magnus Machina: Facebook | Soundcloud | Bandcamp | YouTube
    ghost.transmitter (modular noodles): Soundcloud
    TheSmartBits (oud werk, The Gathering, Wish, Lindane): YouTube

Comment

Waarom doe je dat dan ook? Nu moet je weer doekjes kopen voor je mondhoeken .
      Originally posted by DRť
      Muziek maken is het zelfde als ademhalen, het moet vanzelf gaan. Je gaat toch ook niet expres moeilijk zuchten.

Comment

Bedankt!
        Ach, het houdt me van de straat...

Comment

Een VA versie van de Korg Folder. Mooi hoor, al vind ik de papieren versie wel fijner lezen .

Bedankt voor het scannen!
          VasC TI - Total Inspiration

Comment

Wat een leidende functionaliteit voor alle vormgeving indie tijd! Tegenwoordig zit er meer design in een interface dan dat er functies in geÔmplementeerd zijn. Design als doel, heb er mín buik vol van...
            weerstand en spanning
            The Robot Is Your Friend
            It resides somewhere in the circuit boards and behind the faceplates, and is unlikely to ever be found in the more logical world of the contemporary digital audio workstation.

Comment

Je moet er wel bij vertellen dat er ook nog een hi-res versie is : https://legowelt.wetransfer.com/down...4095004/b7abf5

Comment

Ik zie dat ik toch 2 Korg synths uit de 1979 catalogus bezit, en eentje die tegen dan al uit productie was.
                ====DOT MATRIX WITH STEREO SOUND====

Comment

Superdank!

Comment

Working...
                  X