[break] Face Your Fears

hier doet ie t toch echt gewoon dsu....
 
hier doet ie ook niks...
 
okee.... mijn vraag;

Kun je het bestand wel downloaden maar doet de mp3 het niet of wat is precires het probleem?

is het de link of het bestand wat niet wil mee werken?
 
Volgens mij is 't een html bestand met .mp3 extensie .9.2 kb.
Trouwens.. Lycos en mp3 zijn geen echte vrinden (is mijn ervaring..) :{
(gewoon 5 euro betalen voor een hj account, bevalt me goed.)
 
ja das ook wel iets... zal t wel s checke
 
Lekker underground sfeertje.. lekkere beats, alleen lijkt het wel alsof alle synths door dezelfde (moddervette) galmdoos heen gaan. Ook ontbreekt de lijn een beetje.. de melodietjes en breakjes lijken niet zo veel onderling verband te hebben.. Je hebt stukje A en dan komt stukje B en dan weer stukje A maar dan met een iets andere beat, etc. Ook is de opbouw naar de climax nogal clichematig (lange roffel).. misschien interessant om eens te kijken of je daar wat anders voor kan bedenken?
 
Laatst gewijzigd:
De titel heet "fade your fears". Met dit nummer gaat me dat niet lukken. Ik word er een beetje angstig van :D

Is niet mijn stijl muziek. Mijn voorganger had het al over de galm. Die is inderdaad overdone. Vind ook de hoeveelheid distortion iets te. Drums zijn knap geprogrammeerd. Die drums vind ik dan ook het sterkst van de track. De arpeggio vind ik geen meerwaarde. Klinkt eerder neurotisch, maar misschien is dat je bedoeling er wel mee. Ik word hier onrustig van. Zet hem maar uit.

Sorry maar meer kan ik er niet van maken. Misschien zal een liefhebber van het genre veel positiever zijn.
 
dat zijn iig antwoorden waar ik iets mee kan....
zal er morgen eens overnadenken...ben ik nu te vaag voor hehe

en by the way.. t nummer heet face your fears dus vandaar dat je angstig word denk ik :P

bedankt allebei :)
 
Origineel geplaatst door Demonyx
en by the way.. t nummer heet face your fears dus vandaar dat je angstig word denk ik :P

Ik mankeer geloof ik wat aan mijn ogen 8D
excuses
 
Origineel geplaatst door payt
Lekker underground sfeertje.. lekkere beats, alleen lijkt het wel alsof alle synths door dezelfde (moddervette) galmdoos heen gaan. Ook ontbreekt de lijn een beetje.. de melodietjes en breakjes lijken niet zo veel onderling verband te hebben.. Je hebt stukje A en dan komt stukje B en dan weer stukje A maar dan met een iets andere beat, etc. Ook is de opbouw naar de climax nogal clichematig (lange roffel).. misschien interessant om eens te kijken of je daar wat anders voor kan bedenken?

ik sluit me hier bij aan... (lekker makkelijk)

mischien kun je ook wel wat vets spelen met die galm
voor de rest hou ik wel van zulkse beats:okdan:
 
Back
Top