Streets of New York

Klinkt lekker! zou niet weten wat er mist. ga hem later wel even weer luisteren over mn stereo mss heb ik dan een helder ogenblik
 
Klinkt goed, nette mix, lekker vol. Wat mij betreft een track die een mooie vocal kan gebruiken. Of in plaats daarvan een goeie lead
 
Bedankt voor het luisteren en de input! Voor nu ga ik hem even parkeren en dan over een week of 2 even opnieuw luistern. Kijken of een lead de boel een beetje kan opvullen, wellicht met een tegen melodie. Stem zou ik graag willen maar heb niet de juiste samples.
 
Hey, sjees, hij klinkt weer super mega dik strak. Ben jaloers op de kwaliteit van je eindmix :okdan:. We moeten toch eens gaan praten :dubbel:
Rond 1:29 komt er een melodie bij die qua arp de hele tijd het zelfde doorgaat (Je hoort hem expliciet op 2:00). Alleen de resonantie gaat op en neer zo te beluisteren.
Ik zou een variatie in Arp en sound aanbrengen. Of een lead met wat langere noten voor de variatie.
Maar ach, als ik jouw tracks meermaals beluister, dan denk ik altijd achteraf, het klopt eigenlijk wel allemaal als een bus, niets meer aan doen :dubbel:
 
Back
Top