nieuwe track ( nog niet af )

Terneuzen, daar ben ik vorige week nog op vakantie geweest ;)

Je plaat klinkt op't eerste zicht wel goed, maar klinkt wel heel erg noobisch.. Der mag nog vanalles aan veranderen.. variatie op de percussie.. variatie op de main melo..wat meer fx'n, enz.. Hij is nog wat leeg.

Veel succes ! ;)
 
Ik denk dat je jezelf de vraag moet stellen: zou ik hier op dansen? Klinkt dit vet?

Het is mijn inziens veel te divers qua melodietjes en stukjes.. geen contstante drive. Het klinkt als house voor een kinderfeestje :)
 
nouja, kinderfeestje :)

maar naar mijn idee komt die plaat niet los... komt denk ik door het gemis van open hi hats.. tsss- tssss- tsss- tsss

op 00:37 klinkt een beetje als op de kermis..
 
De melodien vind ik te statisch, er gebeurt te weinig, qua beweging, bijvoorbeeld filterautomations, of envolopes.

Verder stampt het niet en heeft het laag te weinig body. Kick heeft te weinig oempf.

Je hebt vooral een arrangement gemaakt, nu nog de mixingskills onder de knie krijgen.
 
Hhmmm... hij staat nu toch al op internet? Met welk doel zou je hem waar willen plaatsen?

Misschien kun je proberen om ergens in je arrangement nog van toonaard te wisselen om het geheel iets spannender te maken. Wat percussie kan ook gaan helpen. Mixtechnische deel laat ik aan de kenners over.
 
Back
Top