Nieuwe track uitgebracht: Paul MCCAN & Mysticall - Dark Flow

Van harte met de release!! Lekkere track, fijne vibes.

Klein puntje, voor een volgende (of corrigeer me als ik het fout heb)..

Kon maar niet de vinger krijgen achter waarom ik de groove (klein beetje) vreemd vond aanvoelen, want de geluiden hebben een prima timing.. En toen hoorde ik de (white noise) sweeps en viel t me op... de release-tijd van de side-chain compressor is niet lekker afgesteld op het tempo (naar mijn smaak althans, en ik doe er altijd moeilijk over hoor).

Rock on!
 
@stoter Dankje, ok geef maar tips of opmerkingen. Kan altijd meenemen naar mijn volgende tracks. Ik gebruik als sidechain shaperbox en waarschijnlijk gaat de Noise FX ook daar doorheen en dan niet vol hard aan sidechain. Ik zal later eens een screenshot voor maken, dan kan je ff kijken.
 
@stoter
1694073925840.png
 
Thanks @Mystic altijd leuk om in iemand z'n projectje te gluren.. zal 't es bekijken, maar ik had sowieso niet erbij stilgestaan dat je 't met Shaperbox zou kunnen doen.. (doh).. dacht aan een "standaard" compressor met side-chain.. maakt verder niet uit..

Afhankelijk van de track, maar meestal, probeer ik dat moment van "terugkomen" gelijk te laten lopen aan de afterbeat, zodat het (het effect van) de hihats ondersteunt.. in deze track komt het een stuk eerder, wat mijn "head-nodding" in de weg zit.. ik hoor het vaker hoor, dus misschien "hoort het zo" en zit ik gewoon te neuzelen..
 
Back
Top