Nieuwe single Ambacht - Familie

InactiefLid1

Gedeactiveerd account
Lid sinds
3 december 2010
Berichten
40
Ik heb met mijn bandje een nieuw nummer uitgebracht. Deze keer speel ik geen toetsen in het nummer, maar elektrische gitaar. Dus het is een beetje buiten het beleid van synthforum, maar dat zien we maar ff troe dhe fingers.

videootje duurt maar 2:50 -->


Ist wat?
 
heeft radio potentie
+1
als het onderwerp wellicht mind controversieel zou zijn
maar ze laten open 'hoe veel familie' ze zijn; broer-zus lijkt me inderdaad geen materiaal voor de top40, maar een nicht-neef aantrekkingskracht is toch niet zo ongewoon...
 
toffe track en toffe video. een beetje doe maar achtig, maar dat zie ik niet als iets negatiefs.

vwb radiovriendelijkheid, ja klopt de tekst is natuurlijk wel apart, maar dat kan ook in het voordeel van het liedje werken. wellicht iets voor giel om te draaien in zijn show, of dat een compliment of belediging is laat ik even in het midden.
 
Leuk nummer!! Ik vind de tekst leuk speels ingezongen en qua inhoud leuk... Lekker leadgitaartje ook..
De tekststijl lijkt idd op Doe Maar of Hans de Booij..

Zéér hitgevoelig, dit moet je ECHT gaan releasen!
 
He thanks voor de reacties, tof!

Gezien de reacties over de tekst is het commercieel gezien inderdaad een wellicht risicovolle zet.
Ik zie dat maar als een compliment voor het feit dat we vooral ons eigen ding doen :).
Overigens is dat de reden dat onze vorige single "Nummer 206" niet door radio 2 werd gedraaid (wel live mogen spelen bij 3FM)

FYI,, die piano in de hoek is een prachtige Yamaha U3. Ik word normaal gesproken niet echt heel warm van de Yamaha's en de klanken, maar dit is een mooi ding! (toch nog een beetje toetsen-nerd-talk :))
 
Back
Top