Wie wil er een plaat uitbrengen?

Clone had ik al benaderd, maar die hebben het nu al zeer druk met hun eigen labels, en het Haagse electro-conglomeraat. Ze wilden er eventueel alleen aan als het echt HEEL ERG GOED was. En daarmee bedoelden ze: Beter als wat ze zelf uitbrengen. Nu vind ik dat dat voor veel wat ik maak wel geldt :) maar daar moeten zij het ook mee eens zijn. Zelf raadden ze me lowlands in Belgie aan. Daar ga ik iig ook contact mee zoeken. pasgeleden wat spul gekocht wat daar gedistributeerd wordt (OA Anton Price) en dat klonk zeer fijn.

Wat betreft de promotie: Er gaan natuurlijk exemplaren naar de pers, met een vermelding van de contributanten, en waar de plaat dus te krijgen is. Nu alleen nog hopen dat het geplaatst wordt. iig: Tegen de tijd dat er echt wat substancieels kom, komt er een website waar alle contactadressen per plaat opstaan. Via internet moet het dan goed mogelijk zijn om de contributanten te contacteren die de plaat te koop hebben. Dat is het plan tenminste :)
 
LordRegent: Ik hen "Phasing" Beluisterd, en het is een erg leuk nummer. Doet me een beetje denken aan het instrumentale werk van Peanutbutter Wolf, maar in deze vorm zou ik het niet op een plaat laten zetten. Melodieen zijn leuk, maar de beat is erg dun, en monotoon. Mijn advies: zet er een vette hiphopbeat met een paar leuke breaks en fills onder, en dan wordt het wel wat, denk ik. :)
 
Back
Top