Nieuwe Moog Model 15 gespot

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Nieuw exemplaar, zoals gebruikelijke bij de hofleverancier van Synths: Vintek.nl

Kwijldoekjes onder handbereik ? Klik dan HIER even en kijk naar de foto's :halleluja
 
Echt vet. ben benieuwd naar de prijs. :W
 
Je kunt 'm dus gewoon in NLD bestellen en de volgende dag in huis hebben... da's al heel dichtbij ;)
 
Stil hier, iedereen aan de Behringer surrogaat ?

 
veel te grote kast voor veel te wienig gaten
 
Moog Modular is natuurlijk alleen voor echte mannen.. !

Geheh.. maar goed. Zou d’r best een willen heur.
 
Tja je gaat voor karakter of je gaat voor patch mogelijkheden.

Wanneer je voor patch mogenlijkheden gaat moet je niet de illusie hebben dat je hersens gemagnetroneerd worden.
Als je daar toch naar op zoek bent dan ben je na twee jaar uit gekeken en gekocht.
 
ik denk dat er wel meer spul met karakter is. dat moet bijna wel, anders zou het lastig worden om moog karakter toe te schrijven. (want wat zou dan de referentie zijn?)

ik ken deze nieuwe modular niet, heb m nooit in het echt gehoord of bespeeld, dus misschien hebben ze hier weer echt uitgepakt, zonder limiet, maar aan het 'karakter' van moog, viel na de voyager ook wel wat af te doen.

verder kan ik me voorstellen dat je gaat voor kwaliteit en voor karakter, maar dat dan modulair misschien niet het meest uitgelezen segment is om die keuze te maken. modulair impliceert toch dat je op zoek bent naar het experiment, naar iets anders, iets nieuws, iets extra. voor het karakter zet je er dan een originele model D naast bijvoorbeeld.

wat ik eigenlijk wil zeggen is, het kan allebei, zonder binnen 2 jaar uitgekocht te zijn en ook moog creëert een (marketing) illusie.

be like your ancestors or be different. it's all the same.
 
Sja, een reissue in gelimiteerde oplage voor gefortuneerde verzamelaars en hiphop producers met gouden tanden. Zo'n ding geeft wel instant status, maar ik denk dat ik het maar lekker bij mijn Subsequent 37 hou voor de Moog sound.
 
Ik denk dat de meeste kopers van een Moog Modular 15 geen ruk geven om status of het eventueel wel of niet gefortuneerd zijn. 'T is gewoon geinig om te hebben, als je het betalen kan, waarom niet.

Ik kan het niet betalen overigens. Maar vind het een mooi ding. Tikje beperkt en prijzig, wel dik denk ik, maar wat ik vind is niet relevant, want ik ga 'm toch niet kopen.
 
Tja je gaat voor karakter of je gaat voor patch mogelijkheden.

Wanneer je voor patch mogenlijkheden gaat moet je niet de illusie hebben dat je hersens gemagnetroneerd worden.
Als je daar toch naar op zoek bent dan ben je na twee jaar uit gekeken en gekocht.

je kan ook gaan voor karakter EN patchmogelijkheden
of in jouw universum niet?
er is zoveel karaktervolle eurorack shit man
daar word je eng van en overigens net zo goed snel arm :D
 
Wat een onzin


Dat het namaak is ,is in geen geval onzin..


Voor zover de exemplaren die ik te koop heb gezien,met name de Model 15's zijn er al enkele geweest te koop op muffwiggler en de prijs was steeds onder de nieuwprijs.


Dus laat ons zeggen dat het momenteel zijn waarde niet behoud.
 
Back
Top