Cubase mixen op Behringer Mixer

Chipano

Elektricks
Lid sinds
29 Maart 2011
Berichten
10
Hallo,

Ik heb een probleem/vraag.

Sinds een tijdje werk ik met Cubase 9 om beats te maken.
Ik heb een Motu Ultralite MK3 soundcard en sinds vandaag een Behringer Xynex X1222USB Mixer.

Mijn idee is om mijn audiosporen van Cubase te mixen op mijn Behringer mixer. Deze mix wil ik graag opnemen op mijn computer of op mijn Akai MPC 1000 alszijnde een eindmix.

Ik kom er niet helemaal uit met Cubase, de Motu en de Mixer. Ik wil graag 4 stereosporen mixen op de behringer en dan opnemen in bv. Audiodesk of Audactiy. Ik heb 8 jack kabels in de 8 uitgangen van de Motu aangesloten en in paren naar de Behringer mixer aangelsoten op kanaal 5/6, 7/8, 9/10 en 11/12.

Ik doe iets niet helemaal goed volgens mij want ook al heb ik in Cubase in 'Device Setup' de outs van de Motu op actief en wijs ik bij 'sends' de sporen toe aan naar de uitgangen van mijn Motu, ik krijg geen singaal op de Behringer mixer binnen.

Wie kan me hier mee helpen?

Mijn dank is groot!

Chipano
 
Ik heb geen Cubase maar moet je niet gewoon op je channel kiezen naar welke out die gaat op je Motu?
Wat zijn sends in Cubase? Is dat anders dan fx send?
Upload even een screenshot.
 
Ik zal even een screenshot maken en uploaden.. heb nog iets waar ik niet uitkom. Ik heb via de site van Behringer een driver gedownload voor een USB aansluiting op mijn pc maar als ik deze wil installeren meldt het installatieprogramma dat er geen apparaat is aangesloten. Dit is de precieze melding die ik krijg in rode letters: "Setup requires that the device is plugged in. Please connect the device you want to install and make sure it is turned on. If your device is currently connected, please unplug and replug it."

Iemand enig idee wat ik moet doen?

Dank
 
Back
Top