SlaveoftheWave - Magnetic for a Second

lekker doorgaand swinged geheel. ja, dus: óf GEEN stem(men) óf veel duidelijker. het laatste heeft mijn voorkeur, want dat geeft (soms) extra betekenis aan een nummer. mss is dat ook wat er een beetje aan mankeert, goed voor op de achtergrond tijdens een lange donkere nachtelijke auotorit, want het eist niet je aandacht op (wat eigenlijk wel zo veilig is tijdens autorijden ;).
 
Leuke track, drums en baseline spreken me ontzettend aan. Swingen de pan uit. Het synthwerk is niet echt mijn ding, wel veel variatie wat het interessant houdt. Stem zou ik er persoonlijk helemaal uithalen omdat die in mijn beleving fors minder is als de rest van de track. Technisch erg sterk totaalplaatje, klinkt als een klokje!
 
Geinig nummer, goeie energie en lekker gevarieerd.
Het klinkt wel een beetje rommelig en de mix vind ik ook niet helemaal top: de kick is erg zwaar en de geluiden zitten elkaar een beetje in de weg.
Het is vooral veel geluid in het midden van het spectrum.
De sample van 'Magnetic for a second' klinkt een beetje lui, past niet helemaal bij de energie van het nummer.
 
In het begin van de track moest ik er een beetje inkomen, verder een prettige vibe en ik heb 'm helemaal kunnen luisteren.. :-)
 
Zo, die is behoorlijk opgeknapt sinds ik hem de laatste keer hoorde (in het Tracks forum). In potentie een heerlijke deep house track. Er zijn natuurlijk altijd dingen die anders kunnen en de meeste daarvan zullen smaakgebonden zijn. Vocals is al benoemd. Ik zou daar nog die lage flubbersynth aan willen toevoegen. Die mag je van mij wel weglaten :). Vanaf 1:58 gaan er wat sporen uit en dan wordt de track voor mij direct een heel stuk beter. Misschien nog ergens een lekker stabje invoegen. Maar dan issie ook echt wel af (naar mijn persoonlijke smaak dan he). Beat is heerlijk, net als die arp. Heerlijk laidback.
bedankt! en mooie feedback over dat stuk waar er sporen uit gaan. zo blijkt weer eens.. less is more - op het juiste moment
 
eindelijk door hoe ik meerdere citaten kan doen, die reageer knop met aantal citaten tussen haakjes, staat bovenaan links blijkt

lekker doorgaand swinged geheel. ja, dus: óf GEEN stem(men) óf veel duidelijker. het laatste heeft mijn voorkeur, want dat geeft (soms) extra betekenis aan een nummer. mss is dat ook wat er een beetje aan mankeert, goed voor op de achtergrond tijdens een lange donkere nachtelijke auotorit, want het eist niet je aandacht op (wat eigenlijk wel zo veilig is tijdens autorijden ;).
die vocal blijft een heikel punt. sommigen vinden het prima, maar de meesten inderdaad te ver weg gemixed. grappig dat die autorit telkens terugkomt. het spreekt ergens tot de verbeelding blijkbaar :)

Leuke track, drums en baseline spreken me ontzettend aan. Swingen de pan uit. Het synthwerk is niet echt mijn ding, wel veel variatie wat het interessant houdt. Stem zou ik er persoonlijk helemaal uithalen omdat die in mijn beleving fors minder is als de rest van de track. Technisch erg sterk totaalplaatje, klinkt als een klokje!
goeie feedback, bedankt!

Geinig nummer, goeie energie en lekker gevarieerd.
Het klinkt wel een beetje rommelig en de mix vind ik ook niet helemaal top: de kick is erg zwaar en de geluiden zitten elkaar een beetje in de weg.
Het is vooral veel geluid in het midden van het spectrum.
De sample van 'Magnetic for a second' klinkt een beetje lui, past niet helemaal bij de energie van het nummer.
ok interessant, even andere feedback dan de rest. ik wil nog weleens te veel laag in de mix gooien waarbij het hoog wat achter blijft. er zitten meerdere geluiden in hetzelfde mid spectrum, en ik heb geprobeerd het zo te mixen dat ze elkaar niet in de weg zaten. wellicht zou het geleel beter als mix zijn als sommige geluiden wat hoger of lager ingezet waren


In het begin van de track moest ik er een beetje inkomen, verder een prettige vibe en ik heb 'm helemaal kunnen luisteren.. :-)
:)

swingt lekker, lekker nummer! goeie produktie, ik mag dat wel de vocals wat dieper in de mix, werkt zeker.
hahaaaa toch goed de vocals diep in de mix. blijkt een kwestie van smaak (waarbij het niet de smaak van de meerderheid is ;)

het wat weer een mooie contest, ik moet mn stemmen nog indienen en ga daar gauw mee verder voor het te laat is!
 
Back
Top