rdilago - Michelangelo

Ik vind 'm wat te minimaal. Qua compositie gebeurd er ook vrij weinig. Ik mis ook een duidelijk einde.

Vanwaar de titel eigenlijk, hogere artistieke aspiraties? Nog een paar kloddertjes verf nodig wellicht ;)
 
Vind de geluiden tof, de afwisseling zonder, en met drums geven het wel de nodige variatie. en qua structuur zit het redelijk exotisch in elkaar.. 'het zijn iig niet de geijkte 4 maten.. en weer door.... :)
De mix slipt wel wat dicht her en der als de toms erin komen.. en het eind is wat ongeorganiseerd.. maar wel een fijn tripje verder. :)
 
dank u allen voor de feedback!
einde is wat afgeroomt en er zit ook nog een paar minuten voorplay voor origineel
maar heb het ''geschikt'' gemaakt voor deze contest. Want als men eerst door minuut drone/ambient achtige toestanden moet aanhouden, gaat men meteen al skippen of afhaken. vandaar...
titel slaat op het nieuwe album waar het deel van gaat uitmaken "Sculptures and Paintings''

hopelijk vergeet men niet te stemmen ;-)
 
52e plaats uiteindelijk, dat is best redelijk, het volk heeft gesproken tenslotte. Dank u allen voor het stemmen of in ieder geval (een stukje) luisteren. Ik vind het toch telkens wel weer leuk en leerzaam om mee te doen en vind ook leuk om al die verschillende stijlen eens te horen.
 
Back
Top