rdilago - Michelangelo

rdilago

Ouwe rot
Lid sinds
30 mei 2009
Berichten
1.712
Locatie
Leek
mijn inzending voor dit jaar

 
Last edited by a moderator:
Mooi elegant nummer.. heb er van genoten!
 
De synthlijnen vind ik best tof. De drums hadden wat spannender gemogen, al breng je er wel leuke variatie in. Voor mijn smaak ietsje te retro, maar wel goed gedaan!
 
Was voorbij voor ik er erg in had. Mooie op- en afbouw van de track. Ik ben niet direct een groot fan van typische synthsounds, maar ik kon het in deze track prima pruimen.
 
Ik ben een 'sucker' voor Berlin School, dus mij had je aan het begin al. Persoonlijk puntje van kritiek, van mij hadden de drums wat tegendraadser gemogen, andere maatsoort of zo... nu kabbelen ze iets teveel met de rest mee. Maar hij klinkt lekker!
 
Zonder drums was dit misschien wel een betere track geweest of had de drums er iets beter uit laten komen dat had de track - in mijn optiek - goed gedaan. Want op zich zeer fijn drumwerk en hele lekkere synth sounds als je het lost bekijkt. Netjes!
 
berlin school is ook aan mij goed besteed, maar deze track is mij muzikaal gezien iets te eenvoudig. meer variatie in de sequence(s) e/o de drums zou het beter maken. qua sounds niks mis mee overigens.
 
Vind het arrangement wel aardig, vooral het synthwerk spreekt me aan. De drums iets minder. Tijdens het luisteren werd wel constant mijn aandacht getrokken naar de low mids. Deze knallen er op een vervelende manier uit bij mij. Of dat aan mij of mijn setup ligt of aan de mix laat ik even in het midden, maar het viel me gewoon op.
 
Mooie track, zit goed in elkaar en verveeld geen seconde. Fijne synthjes te horen. Ben het wel eens met het commentaar van de drums, die komen er net niet lekker uit, maar dat zijn kleinigheidjes ;)
 
dank u allen voor de commentaren, ik ga wellicht aan de drums werken. Track heeft nog een intro van 3 min maar dat heb ik maar weggelaten anders is men na 10sec al afgehaakt. ;-)
Ik wou al vrij snel een indruk van tempo neerzetten derhalve.
 
Back
Top