fas55 - Dorogaya

fas55

Stamgast
Lid sinds
5 augustus 2007
Berichten
321
Locatie
Den Haag
:)Hier mijn inzending. Liefdesliedje voor mijn vrouw.
"Dorogaya"betekent lieveling
Succes allemaal
Groeten Frans

 
Last edited by a moderator:
Dit resultaat komt niet van in de lucht te staren.
Pluim voor de vocalen !
 
Weliswaar wat hierboven allemaal al gezegd is,
maar ik hou bovenal een oprechte glimlach op mijn gezicht :okdan:
 
WTF! Frans? Ben jij dat? Dit is echt wel heel erg anders dan ik had verwacht te horen :D. Gaaf joh! Kwa muziek niet mijn stijl, maar kwa "eerlijkheid" in deze contest wel m'n favoriet.

En toen kwam de synthsolo. Daarin herken ik gelukkig wel duidelijker je stijl.

Hoe dan ook, niet mijn favoriete compositie, maar ik meen wel duidelijk te horen dat je het meent. En dat vind ik prachtig :okdan:.
 
Je kan het niet iedereen naar de zin maken op het forum maar ik vind dit leuk.
Je hebt catchy en catchy en dit is catchy van het goeie soort voor mij.
Sweet sounding vocal line en harmonies.
Een leuke bridge met synthsolo op het einde en net voor de solo begint gaat ie iets omhoog waardoor de spanning iets toeneemt, goed hoor!
Je zit bij mij in het rijtje favorieten in ieder geval, van de week zal ik stemmen en deze zal er hoogstwaarschijnlijk bij zijn.
 
@Dr. van Lansberg: dank voor je reactie. Hij is wel van een aantal jaren terug, toen was mijn stem nog beter dan nu. Ik had net een Dr4D van Akai en een Rode NT1 mic gekocht. De begeleiding met Cubase 2.01 op een Atari. Modules van Roland en E-mu. Lang mee bezig geweest toen om de koortjes te laten "matchen". Zingen en koortjes maken ging me goed af toen. En wat ik voor haar schreef en opnam meende ik echt.

@willem1958: sja van 1955 en bedankt voor je complimenten. En leuk te lezen dat de transponatie op het goede moment in deze song zit. Dat was mijn gevoel ook, toen ik het maakte.

Ik vind alle reacties enorm gewaardeerd, ondanks het feit dat het niet de "stijl"is. Het is gewoon een liefdesliedje.
groeten
Frans
 
Ach fuck, ook van mij een stem!

Vind hem weliswaar een beetje oubollig maar dat wordt mogelijk verklaard doordat hij van "een aantal jaren terug" is :eureka: Toch zit deze track prachtig in elkaar, en het is een fijne meezinger. Alleen door mij al 5 keer beluisterd! :P
 
Torp, bedankt voor de waardering en de stem !
MacGyverGear, van jou dit compliment krijgen gezien jouw reputatie en prestatie is voor mij een hele grote eer!!
Ook bedankt voor de stem.
Groeten
Frans
 
Back
Top