rdilago - It's About Time

rdilago

Ouwe rot
Lid sinds
30 mei 2009
Berichten
1.712
Locatie
Leek
natuurlijk doe ik ook gewoon dit jaar weer mee, opgeven is voor watjes ;-)
Heb het gemaakt voor het Cosmic Grunn event en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Het begint wat ambient en krijgt op den duur wat meer rock feeling (ten minste een poging daar toe).

 
ja, leuke track man.. Op't einde kom je af met zo'n heerlijke donker/duistere synth, die mocht eerder in je track verschijnen, want die toon is heel erg goed ! Well done man ! ;)
 
Bij vlagen een geslaagde track. De arpeggio vind ik wel tof, het intro ook. De track is mooi aangekleed met verschillende geluiden. De mix is wel wat ongebalanceerd, vooral de drums mogen een stuk meer in-your-face wat mij betreft!
 
Dank voor de fraaie reacties!!! ben ik heel blij mee
hopelijk kom ik hiermee eens uit de onderste regionen vd ranglijst ;-)


de duistere pad is van de Roland JD-800, heeft een veel massiever laag dan bv de Virus Polar.


Drums: tsja, die had ik juist wat afgezwakt omdat eerder dit jaar op dit prachtige forum, de opmerking was dat de drums juist te in your face waren....
 
Als eindelijk het hele arrangement tevoorschijn komt verwacht ik naar het einde toe toch nog wat extra, een verandering, een climax kwa melodie (niet alleen kwa opbouw) Een verdikking van de partij met een tegen melodie of een lead ? (het mist een beetje een lead, dat kan zelfs gewoon een hoge string zijn die een addagio melodie speelt.

Maar voor de rest vind ik het wel OK kwa vibe, het is alleen spijtig dat het redelijk ongevarieerd blijft tot het einde.
 
Structuur vind ik mooi. Mooi dat het intro in het slot weer terugkomt. Die arp vind ik ook heerlijk. De drums erbij vind ik bijzonder, maar ik weet nog niet of ik het mooi vind. Deze ga ik sowieso nog eens beluisteren.
 
Hele fijne sybth fx'en!
Mis wel een soort van lead in het midden oid.
Maar intro/outro zijn bijzonder smakelijk verzorgd!
 
De percussieve hits vallen wat raar in verhouding met de naar achteren gemixte drums. die zouden wat meer naar voren mogen denk ik, dat zou beter passen naar mijn smaak. Met de nadruk op smaak ;)
 
De eerste twee minuten zijn voor mij wat te lang gerekt. Voor mijn oor onnavolgbare sounds en akkoordprogressies in dat deel. Vanaf de sequencer die er rond 2:05 inkomt wordt het stukken beter en boeiender. Met de rocksound qua drums zit het prima!
 
Ja, er is vanalles over op en aan te merken en
ja er kan nog wat bij,
maar eigenlijk is die gewoon:
Goedgekeurd :okdan:
 
Hoi rdilago,

Gaaf dat het ook op een event gebruikt wordt.
Klinkt erg opbouwend, mooie productie 8)

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:
 
Back
Top