Payt & Melissa - Sojourner

Nee er zit geen doubler op. De stem is wel opgenomen met een stereo field recorder (Zoom H4n), en is dus stereo opgenomen. Wellicht geeft dat het wat vreemde effect wat je hoort?
 
Hey P8.,. het begin is idd zo beter ja.. al vind ik nog dat er vanaf 2:00 iets vreemds gebeurt met het stereobeeld van de stem.. zit er iets van een doubler op toevallig?

Denk idd gewoon dat je beter af bent met 2 versies, een met leadsynth en een met vocal..
btw.. die lead in je instrumentale versie (op soundcloud) klinkt ontzettend goed.. zoals ik al eerder zei.. erg lekkere sound :)
Is dat ook de Bass station 2? Heb een tijdje de eerste versie gehad.. leuk bakkie maar die leads komen niet in de beurt van dit geluid.

Die sound is inderdaad ook de BS2.. het is een erg leuk synthje.. komt er zefs in vergelijking met m'n Little Phatty behoorlijk goed uit... klinkt niet minder 'dik', maar heeft wel meer mogelijkheden en is goed koper. Ik denk dat Novation goede zaken doet hiermee :)
 
Ha bedankt Warehouse :) Het heeft idd wel iets duisters he?
 
Aparte track, blijft wel steeds uitnodigen om verder te luisteren.
De drums en de bas heb je mooi gedaan!
 
Thanks Bart :)

Het is indewrdaad geen heel erg alledaagse track nee.. Persoonlijk ben ik hem meer gaan waarderen na meerdere keren beluisteren.
 
Lekker, beste dat er tussen zit wat mij betreft, alleen dus jammer van die synth achter de vocal. Totaal overbodig. snap ik nie. Maar de rest is heel sterk.
 
Dank je relex :) Ben blij dat je het kan waarderen :)
 
Back
Top