BennBeats - Yalnız

Lekker relaxed :) maar volgens mij mag er nog wel iets bij.. stringetjes/solo of lead geluid???

Zou wel een andere bitrate kiezen.. volgens mij is het 64kbs nu, je mist hierdoor heel veel detail in het hoog.
3 minuten kun je makkelijk op 320 kbs converteren.. zit je ver onder de 10mb en toch heel dicht in de buurt van de WAV geluidskwaliteit.
 
3 minuten kun je makkelijk op 320 kbs converteren

Klopt.. je hebt helemaal gelijk.. maar het probleem is dat ik protools 8 draai.. waarin je geen mp3 kunt converteren.. dus heb de track op youtube gezet.. em toen via keepvid geript en hier geupload.. dus er is heeeeel veel kwaliteit verloren gegaan.. ga zo ff de wav op wetransfer zetten en dan zet ik de link hier onder.. dan kan je e mix nog iets beter beoordelen..

maar volgens mij mag er nog wel iets bij.. stringetjes/solo of lead geluid???

Okay, ben ik het deels mee eens.. heb wel wat geprobeerd.. maar kreeg er niks passends bij.. en vind het zo opzich vol genoeg.. zo komen de vage glitch dingen beter tot hun recht.. maar zal nog wel ff wat proberen..

Thnx voor je feed..
 
Heb de link gedownload.. denk dat het een ander formaat is ofzo.. 32bit aan de grootte te zien.. WMP kan er ook niks mee . Heb em nu in Sonar geopend.. de wav ziet er ook een beetje vreemd uit :?

Maar eh... klinkt echt vele malen beter, lekker spacy. Zou er zeker nog wat bijdoen.. maar de basis is iig heel lekker :okdan: je hoort nu ook idd die glitchy dingetjes beter :)

attachment.php
 

Attachments

  • BenBeats JPG.jpg
    BenBeats JPG.jpg
    32 KB · Bekeken: 158
Ik zit tijdens het beluisteren van de track steeds te wachten op die blanke Nederlandstalige rapper met een Limburgs accent die begint te vertellen over het verlies van zijn doodgeschoten beste vriend (of hondje).
 
Ik vind hem wel relaxed zonder vocals. Beetje iets wat tijdens het afbouwen van een concert gespeelt kan worden, of voor die zweverige "lounge" types die ergens op een bank liggend een martini drinken. Prima sound, zeker geen gerap erover dat lijkt me niks!
 
Alsjeblieft geen reppert zeg.. lol.. en al helemaal niet NL.

Klinkt lekker zo dit trackje :) Al zou er idd wel iets mogen gebeuren.. een solootje van het een of ander of zo, want in de huidige versie houdt het de aandacht niet lang vast denk ik
 
Het is een mooie relaxte beat, mooie stringpad ook.
Er wordt wel een verwachting geschept.... je verwacht dat er een zangpartij of melodielijn bijkomt
Maar dat kan natuurlijk altijd nog in de toekomst
 
Back
Top