Trigg - Back on the Track

trigg

Brass Intelligence
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
2.576
Locatie
Delft
Na een aantal jaartjes afwezigheid in deze contest, dit jaar weer een inzending!

Bij een synthforum horen synths, dus die zitten volop in deze track!

Artist Trigg
Titel Back on the Track
Genre Electro/Disco 8o)
Gebruikte Gear Moog LP, Juno 60, FM8, Absynth, Rhodes, Samples
 

Attachments

  • Trigg_BackOnTheTrack.mp3
    8,9 MB · Bekeken: 127
Gaaf nummer! Kan zo als zoundtrack worden gebruikt voor zo'n luchthartige policier waarin een kwameisje met haar vriend na tegenslag de wijde wereld weer in gaan om hun leven te beteren. :W

Ik heb er erg graag naar mogen luisteren.

Bedankt dus!
 
Blij! Ik krijg er wel energie van. Die break is leuk bedacht. Track kan misschien nog een beetje warmer, tikkie minder staccato of zo.

ja beetje warmer zou kunnen, minder staccato ook.. maar ik vond het wel een uitdaging om zo'n heel staccato baslijntje te doen, normaal ben ik wat funkier :)

Gaaf nummer! Kan zo als zoundtrack worden gebruikt voor zo'n luchthartige policier waarin een kwameisje met haar vriend na tegenslag de wijde wereld weer in gaan om hun leven te beteren. :W!

Top idee! :D
 
toffe track. vocoder erin is heel cool, werkt erg lekker als overgang. Mis heel misschien nog een klein ritmegitaartje, om het misschien net ff wat funkier te maken.. maar dat kan je ding niet zijn natuurlijk
 
toffe track. vocoder erin is heel cool, werkt erg lekker als overgang. Mis heel misschien nog een klein ritmegitaartje, om het misschien net ff wat funkier te maken.. maar dat kan je ding niet zijn natuurlijk

ritme-gitaartje = goed idee..

nu heb ik een studio vol gitaren en goede amps en mics en alles.. alleen mijn gitaar skills zijn vrij beroerd, maar wellicht es wat proberen :)
 
he trigg, ik heb een elektrisch ritmegitaartje toegevoegd aan je track. waar kan ik het heenmailen? ik heb niet iets waar ik het kan hosten.
 
Heerlijk experimenteel stijltje dit.. beetje disco-achtig :luv: Heerlijke track :okdan:

Doet de Juno het akkoordenwerk?? lekkere sound hoor :)
 
Heerlijk experimenteel stijltje dit.. beetje disco-achtig :luv: Heerlijke track :okdan:

Doet de Juno het akkoordenwerk?? lekkere sound hoor :)

Yep, de Juno doet de accoordjes!
 
Ga ik nu die gare rhodes ,het aankomende jaar, in in alle trackjes van je horen ? ;)
overigens mis ik in deze track iets wat me bijblijft .
Een stukje zang..of een sterke lead , of misschien is die gitaar wel een goede aanvulling.
Maar trigg... goed gedaan jong :D
 
Erg aanstekelijk.. lol.. ik had eerst mijn twijfels (vooral over de trekharmonica-sound), maar naarmate het nummer vorderde begon ik het steeds leuker te vinden.. solide stukje werk :)
 
Back
Top