X

Native Instruments Maschine - standalone!

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Nou ja, ieder zijn meug natuurlijk. Maar een standalone device met allemaal peripherals eraan klinkt mij meer in de oren als een 'worst of both worlds' scenario - je hebt alle nadelen van een standalone unit (beperkingen in CPU/RAM/opslag, vendor lock-in, minder features en flexibiliteit, geen VST support etc.) én je hebt de nadelen van een DAW (muis, scherm, footprint). Ik zou juist denken dat je als overtuigd standalone gebruiker zo veel mogelijk weg zou willen blijven van alles dat met een computer te maken heeft. Of dat je kiest voor de gulden middenweg door bijvoorbeeld een MK3 aan te sluiten op een, desnoods dichtgeklapte, laptop met alle voordelen die je daarbij krijgt. Zo'n net-niet Frankenstein ding lijkt me persoonlijk helemaal niks. Ik vind het overigens wel handig dat ik een USB toetsenbord op mijn Moog One aan kan sluiten om patchnamen in te typen
    Laatst gewijzigd door Nap , 13 september 2020, 12:59.

Comment

Waarom kan de gulden middenweg niet standalone met mogelijkheid tot het aansluiten van een scherm zijn. Snap niet dat jij je zo druk maakt over iets waar je blijkbaar toch geen waarde in ziet.

Comment

Ik maak me helemaal niet druk, ik vermaak me kostelijk

Comment

Standalone heeft ook niks met portable te maken. Denk dat daar de denkfout ligt.

Comment

Comment

Working...
            X