Nieuw?

G

Guest

Guest
Hoi,

een tijdje geleden ben ik opnieuw lid geworden van dit forum. Enkele jaren geleden was ik hier reeds een heel klein beetje actief onder de naam "GroteBozeWolf", maar na een wat ik zal noemen grote en ingrijpende persoonlijke evolutie doorgemaakt te hebben klopte die naam niet meer helemaal. Of beter: helemaal niet meer. Vandaar dus GroteBozeWolvin.

Als alles goed gaat ga ik nu meer tijd hebben voor muziek maken dan vroeger, maar ik ben er jaren uit geweest, en er is in die tijd veel veranderd op music tech gebied, ik heb dus weer veel te leren.

Gear: Na een afgesloten ICT-loopbaan van 20 jaar heb ik beslist dat ik géén computers meer wil gebruiken voor mijn hobbies. Daarom ben ik een all hardware setup aan het samenstellen. Something old, something new... o.a. wat 80´s en 90´s synths (XP-80, M1, Prophecy,...) en wat nieuwer spul ( BSII, Rocket, Microfreak,...)
 
Nieuw spul?Misschien een beetje uitkijken naar het nieuwe dat gaat uitkomen Modal argon8,hydrasynth,Jupiter Xm,...
 
Na een afgesloten ICT-loopbaan van 20 jaar heb ik beslist dat ik géén computers meer wil gebruiken voor mijn hobbies.
Hoe herkenbaar. Niet dat ik het gebruik van computers helemaal afwijs voor de hobby, maar als het even kan, liever niet. En ook op andere terreinen, trouwens. Welkom terug. :)
 
Back
Top