problemen installatie Komplete audio 6 interface

Hans Adriaensen

Nieuwkomer
Lid sinds
17 mei 2020
Berichten
15
Locatie
Ravels, Antwerpen
ik heb wat problemen met het installeren van mijn audio interface (komplete audio 6). als ik in komplete audio 6 control panel kijk staat er "No Komplete Audio 6 found". Bij het installeren van de drivers krijg ik deze foutmelding. Ik heb al flink wat research gedaan op het internet maar daar vind ik vooral oude berichten en die lossen het probleem tot hiertoe niet op... weet iemand hier raad misschien? alvast bedankt.
 

Attachments

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    26,2 KB · Bekeken: 117
Dag Vipal, ik had eerst de KA6 geïnstalleerd maar daar heb ik het zelfde probleem. Omdat de site zegt "installeer de KA1+2 OF KA6" heb ik ze allebei geprobeerd. De control panel blijft zeggen "not found". ik ben ten einde raad... :?
 
als ik op ja klik ga ik uit de wizard en gebeurt er niets, ook niet wanneer ik hem in of uit de usb trek. Als ik op nee klik gaat hij naar het vorige scherm...
 
Inderdaad geen foutmelding maar vraag of je het toestel kan afkoppelen en terug aankoppelen.
Echter als dit niet lukt, zou ik eens een andere USB poort proberen en/of met of zonder een USB hub.
Zowel een andere poort (ander type bvb USB2 of USB3) of hub met ondersteuning van één dezer of beide
kan al verschil uitmaken.
Echter met USB en NI kan er al eens iets fout lopen. Mijn S61MK2 werkt ook pas in Cubase als ik deze inschakel
en aansluit na dat Cubase is opgestart. Zo niet herkend Cubase deze niet. Alle andere software wel, blijkbaar...
Zou dus identiek kunnen zijn met uw Audio-interface.
 
ik heb alle combinatie al geprobeerd. andere USB poorten, andere kabels,... windows geupdate,.; noem maar op alles wat ik tegenkwam op het internet heb ik geprobeerd.
Via de troobleshooting guide kom ik ook niet verder, toch bedankt.

op de forum van NI zelf kom ik dit soort problemen wel meer tegen maar niet met "mijn" oplossing, heel frustrerend...
 
Probeer het eens op een andere machine. Als het daarop ook niet lukt, kan ie stuk zijn.
 
Paulogic, dat is nu net het probleem, als ik deze wil installeren krijg deze melding.
@dr van lansberg, ik heb al verschillende dingen op deze poort aangesloten en werken allemaal.

ik heb net in apparaat beheer gekeken en alles van de KA6 werkt goed en is goed geïnstalleerd dus ik begrijp het niet goed...
probleem zit volgens mij toch bij NI.
 
Back
Top