Welke binnenmuts?

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
15.041
Locatie
Den Bosch
Ik zat een beetje door mijn insta te scrollen en mijn gesponsorde content zit vol schijnbaar invloedrijke muziektypes die allemaal een binnenmuts dragen. Wie heeft er hier een binnenmuts en welke raden jullie aan voor de meeste likes en grootste hits?

IMG_4779.pngIMG_4781.pngIMG_4782.png
 
Ter aanvulling:

- bril (liefst zonder sterkte)

- lamp, in roze-paarse kleur

- condensator microfoon, om van bovenaf tegenaan te kletsen (ipv op de correcte manier)

- thumbnail-portfolio (10-20 foto's, bij voorkeur met open mond, en een blik nog dementer dan je oma)

- een lijst met best practices op het vlak van produceren, waarvan je in je filmpjes aantoont dat ze onzin (zouden) zijn. Want jij bent die unieke sneeuwvlok die het écht weet
 
Ja - als ergens modieuze gekkigheid heerst... En niet te vergeten: "So without further ado - let's dive into it!" Kan men nu echt niets anders verzinnen?!
 
En niet te vergeten: "So without further ado - let's dive into it!" Kan men nu echt niets anders verzinnen?!
Och jezus, inderdaad. En: 'Don't forget to like, subscribe and hit that bell so you'll never miss another video!'
 
Merk dat ik die dingen hoe langer hoe minder kijk. Ik luister synths zonder gelul videos. Tenzij synthmania les geeft.
In eigen videos kom ik liefst niet eens in beeld. Hoewel t lijkt alsof ik veel meer kijkers heb al ik wel in beeld ben.
waar koop je Espen zijn petten? 😜

Als vrouw zeker zien dat je tepels goed zichtbaar zijn, boven alles. Soms heb ik van die lokkers echt genoeg.
 
Als je aan t jammen bent bewegen alsof je parkinsson hebt en doen alsof de knoppen van je synth 350 graden heet zijn

schijnt ook te werken.
Vooral bij beat sampling is het inderdaad van groot belang dat het net lijkt alsof je hoofd los op je nek zit en je ieder moment een epileptische aanval kunt krijgen.
 


deze zag ik laatst...lijkt echt also ze een challenge doet:

"hoe lang kun je een object vasthouden wat loeiheet is"

hoe langer ik er naar keek hoe absurder het werd...
 
Om de vraag van de topicstarter te beantwoorden: ik zou de retro hype uitbuiten en een millennium Fred Durst rode baseballcap dragen. Achterstevoren natuurlijk. Misschien voor de Slash hoge hoed gaan? Of de Jay Kay fluffy variant?
 
Merk dat ik die dingen hoe langer hoe minder kijk. Ik luister synths zonder gelul videos. Tenzij synthmania les geeft.
Herkenbaar! Ik prefereer ook de "no talking" demo's, behalve bij Paolo. Of enkele anderen die niet te veel praten en niet te veel aandacht opeisen. bv Matt Johnson kan ik ook goed hebben, daar hoor je toch ook vooral de synth.
 
Back
Top