Nieuws van Behringer

ik vind die spring in de UAFX golden heel bruikbaar.
Maar het is geen spring maar een spring effect.
Die plugin van UA zou ook wel goed zijn.
Sterk genoeg en bruikbaar.

Wat ik hoor wat ze in die Model 15 hebben gedaan lijkt me het beste om die altijd uit te hebben.
 
Digitale spring verbs vind ik over het algemeen niet zo sterk, al zou ik nog eens een zooi IRs moeten testen die ik in Altiverb heb zitten.
En toch zijn hier op het forum bijv Eventide en Strymon heel gewild, daar zit geen veer in.
 
Ik heb heel veel digitale reverbs die ik schitterend vind (waaronder inderdaad ook Eventide en UAFX). Maar digitale emulaties van spring reverbs vind ik over het algemeen niet mooi.
 
Behringer heeft de Model 15 nu officieel aangekondigd. Over een paar weken/maanden te krijgen wordt gezegd, 300 euro.

 
Ik heb in plaats van de Behringer VS mini de Behringer JT4000 besteld en krijg die volgende week binnen.
 
Waar blijft die Behringer vcs3
 
Voor het geld kun je hem bijna niet laten liggen, maar ik ruil m'n Matriarch er niet voor in.
Misschien leuk voor ooit erbij, maar daarvoor wacht ik wel op mkII. ;)
 
Deze wil ik toch even mede delen .. ongeloveloos.

Screenshot 2024-05-16 at 10.58.27.png
Screenshot 2024-05-16 at 10.58.47.png
 
Deze wil ik toch even mede delen .. ongeloveloos.
Ja en misschien dat Behringer voor een deel AI inzet in combinatie met de mannen met ervaring om op die manier zo snel en efficiƫnt mogelijk tot een goedkope kloon te komen?
 
Ben benieuwd hoe hij klinkt.
Een diode compressor lijkt me ook niet moeilijk om in elkaar te zetten.
De switches op de kloon lijken redelijk.
 
Deze wil ik toch even mede delen .. ongeloveloos.

Bekijk bijlage 3848627Bekijk bijlage 3848628

ik dacht even dat dit fake nieuws was met een fotoshop plaatje, maar nee dus. Heel benieuwd of deze de Neve versie dicht benadert, zo ja dan is ie best interessant. Nu nog een goede Neve 8803 kloon erbij (Behringer 803-KT) voor 350 euro dan bestel ik direct een setje. Gruwelijk brutaal natuurlijk.
 
Deze wil ik toch even mede delen .. ongeloveloos.

Bekijk bijlage 3848627Bekijk bijlage 3848628

Nice! Ben benieuwd hoe die klinkt.
De 1176, la2a en pultec van klark teknik klinken echt niet slecht (behoorlijk goed zelfs), maar zijn relatief simpele ontwerpen. Ik verwacht dat dit een wat complexer ontwerp is.

Een goede 1073eq clone mag van mij ook nog wel erbij.
 
Wat ik hier even snel uit opmaak.. Dat behringer richting premium wilt.
Waarom anders niet onder klark, midas of tc?
 
Back
Top