• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Motu 828 mkII Firewire & Behringer ADA-8000 ADAT set

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Wegens upgrade te koop, een prima MOTU 828 mkII externe audio interface in de Firewire uitvoering.

motu828mkii.l.jpg


Daarbij meteen een keurige Behringer ADA-8000 A/D - D/A converter met ADAT IN en OUT.

pcmusicianbehringer.l.jpg


In totaal levert deze set 18 analoge inputs (waarvan 10 met Mic Preamp) en 18 digitale outputs, naast de stereo SPDIF digitale input/output en de separate koptelefoon output. Ook is er meteen een MIDI interface ingebouwd.

De MOTU komt met de originele doos en manuals, heeft prima driver-ondersteuning voor Windows (XP, XP-64 en Vista) en Mac, werkt stabiel en met lage latency. Ik geef er meteen 2 optische kabels bij om de apparaten te verbinden.

Zoals gezegd, apparaten zien er netjes uit en werken 100%.
Wordt als één set verkocht voor de "niet-zeuren, gewoon komen afhalen" prijs van 700 euro.
Ik verzend liever niet, hoogstens naar bekenden van Synthforum.
 
Sorry, misgetypt: 18 analoge inputs en 18 analoge outputs! :W
 
De MOTU is verkocht.

Resteert de Behringer ADA-8000 (richtprijs €200 incl. optische kabels), maar daar heb ik niet veel haast bij. Wellicht dat ik 'm over een paar weekjes nog even omhoog schop, tot die tijd mag de thread op pauze... :D
 
Ok, genoeg gepauzeerd!

Behringer ADA-8000 nog te koop, 185 euro incl. optische kabels.
 
ADA-8000 nog te koop.
€150 euro, prima prijsje zou je zeggen... :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top