• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht MOTU 828 mkII Firewire

Prijs
100 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

etaoin

Mystic Loges
Lid sinds
16 januari 2004
Berichten
12.743
Locatie
Vleuten
MOTU 828 mkII Firewire. In goed werkende staat. 8+2 in, 8 uit, 96/24, met interne (ook standalone te gebruiken) mixer, ADAT, MIDI in/uit en SMPTE.
Zitten al nieuwe caps in de voeding, en een nieuwe backlight-LED in. Heeft wel nog het bekende issue met "gerommel" op de mic ins door de gain pots, maar zolang je die niet gebruikt laat je die gewoon gemute staan. Omdat ik geen mics gebruikt heb, heb ik dat nooit gefixt.

Ook stand-alone te gebruiken als 8-kanaals ADAT A/D of D/A.

Heeft hier jaren prima gedraaid, maar wordt nu al voor de zoveelste keer met een macOS update niet meer herkend door de MOTU-drivers, dus ik ben overgestapt op een class compliant USB-apparaat. Werkt prima met de huidige drivers als je nog macOS 11.5 of ouder gebruikt, of een (zeldzame?) Windows machine met Firewire.

Ik doe er een 400-400 of een 800-400 firewire-kabel bij. Tegen meerprijs heb ik ook een Thunderbolt 2-Firewire 800 adapter (van Apple), en voor de echte hardcore liefhebber ook nog een PCI (niet PIC-e) 3-poorts Firewire 400 kaart.
 

Attachments

  • IMG_1323.jpeg
    IMG_1323.jpeg
    98,3 KB · Bekeken: 197
  • IMG_1324.jpeg
    IMG_1324.jpeg
    189,2 KB · Bekeken: 151
  • IMG_1325.jpeg
    IMG_1325.jpeg
    95,2 KB · Bekeken: 143
Back
Top