NI Komplete 5 nieuw voor €700,00

peterdh

Collabs
Lid sinds
13 april 2007
Berichten
2.897
Locatie
Santpoort-Noord
NI Komplete 5 is een gewild software pakket dat over het algemeen voor €950/€1000 nieuw te koop is. Midi Amsterdam en I4 hebben het nu voor €700,00 in de aanbieding. Bij Midi Amsterdam vertelden ze mij dat het om een zomeractie gaat die t/m 31 juli duurt.
Misschien zijn er wel meer winkels die het voor deze prijs verkopen, maar deze 2 kon ik zo gauw vinden.

Doe je voordeel er mee zou ik zeggen:)
 
Laatst gewijzigd:
Komplete Your Daw

Komplete Your Daw

Die actie is alleen als je bezitter bent van een DAW en loopt t/m 31 juli bij NI

offerpic_eng_01.jpg


http://www.native-instruments.com/index.php?id=kompleteyourdaw
 
Mag die voorwaarde wel gesteld worden? Is dat niet een soort van koppelverkoop?
 
Bij Midi Amsterdam vertelden ze mij dat het om een zomeractie gaat die t/m 30 juni duurt.

Die actie is alleen als je bezitter bent van een DAW en loopt t/m 31 juli bij NI

Klopt, die datum was foute informatie, sorry.
 
Deze opmerking van Yoozer uit een andere thread van gisteren hoort hier wel thuis.

Yoozer schreef:
Echter, het schijnt wel zo te zijn dat NI de prijs even omlaag gooit in de zomer als ze in de winter weer een nieuwe versie aan gaan kondigen.
 
Mag die voorwaarde wel gesteld worden? Is dat niet een soort van koppelverkoop?
Wat is daar gekoppeld dan? als verkoper mag je echt wel stellen dat de aanbieding alleen geldig is onder bepaalde voorwaarden.

Ik vind het een zeer interessant iets, dus ik zal MIDI Amsterdam eens bezoeken.
 
Wat is daar gekoppeld dan? als verkoper mag je echt wel stellen dat de aanbieding alleen geldig is onder bepaalde voorwaarden.

Ik vind het een zeer interessant iets, dus ik zal MIDI Amsterdam eens bezoeken.

Ik vraag het niet voor niets. Als ik het zeker zou weten zou ik het wel stelliger gezegd hebben. Je kunt in ieder geval niet zomaar elke voorwaarde aan je product koppelen, helemaal niet als je verplicht het andere product te kopen. Hier ligt het uiteraard wat anders omdat het enkel een kortingsconstructie betreft. Toch ben je de sjaak als je FL Studio als DAW gebruikt. :mega:
 
Toch ben je de sjaak als je FL Studio als DAW gebruikt. :mega:
Dat is dan jammer voor de FL Studio gebruiker lijkt mij. Als ik een computer pakket wil verkopen aan roodharigen dan is dat mijn keus/probleem. En als jij toevallig blond bent, tsja.... Pech. Onzin vergelijking maar het is wel duidelijk.
 
Misschien schaamteloze reclame maar voor de geinteresseerden heb ik Komplete 4 & 5 te koop liggen voor 500 euro (inclusief manuals van v4 i.v.m. update naar v5).

Klik

Nog een wat scherpere deal dus. En tja...nieuwe producten blijven ze toch altijd maken.....echter moet ik wel toevoegen dat Komplete 5 nog niet zo heel lang uit is met als enige echte toevoeging de nieuwe versies van Battery en kontakt en natuurlijk Massive (die nog niet in Komplete 4 zat).

Aangezien NI niet echt nieuwe producten heeft uitgebracht zal een Komplete 6 waarschijnlijk pas tevoorschijn komen als ze echt met nieuwe producten komen.
 
Laatst gewijzigd:
Dat is dan jammer voor de FL Studio gebruiker lijkt mij. Als ik een computer pakket wil verkopen aan roodharigen dan is dat mijn keus/probleem. En als jij toevallig blond bent, tsja.... Pech. Onzin vergelijking maar het is wel duidelijk.

Ik denk dat als je contact zoekt met NI en aangeeft dat je FlStudio gebruikt dat jij gewoon dat pakket voor 700 euro krijgt hoor. Daar zullen ze lijkt mij niet echt een verhaal van maken.

Of misschien wel...maar dat zou me tegenvallen.....
 
Back
Top