Voor live performance: Kindalike Houseloop, wat zeggen jullie ervan

jrs

Live performer
Lid sinds
1 juli 2002
Berichten
301
Locatie
Den Bosch
Momenteel ben ik bezig wat loops en dergelijke voor te bereiden voor een live performance, dit is een van de eerste die zo live uitgevoerd kan worden.

Gebruikte gear:
Novation Supernova II
Roland JX8P
Korg Electribe M
TC Electronic M300 Reverb.

Wat zeggen jullie ervan?

 
Vet Vet Vet

Vet Vet Vet

:halleluja :halleluja :halleluja Vet Vet Vet hoe kan het ook anders!!!
Groeten LecZ:halleluja
 
eeh tja klinkt IDD erg goed en phat...

Maar ik weet zeker dat ik dit ergens eerder heb gehoord...:confused:

[PS dit is NIET lullig bedoeld, maar kheb een keer met een MC505 gespeeld en daar kwamen dit soort loops kant en klaar uit...:dj: ]
 
Hah 505

Hah 505

Had je gewilt dat ze uit een 505 kwamen !! (qua drums kan ik er iets bij voorstellen maar die synth???)
 
Luister jongens, 1. Ik jat niet, deze loop is compleet zelf bedacht. 2. MC505 sucks. 3. Ze hebben waarschijnlijk wel goede programmeurs bij roland als je denkt dat deze standaard in zo'n apparaat van ze zitten.

Sorry dat ik een beetje bot overkom, maar ik heb wel veel tijd in de loop gestoken.

Drums komen uit de electribe(is ook niet echt super) Synth geluiden voornamlijk uit de supernova, waarbij de jx8 p gebruikt wordt ter ondersteuning.

JRS


>:|
 
ik vinnum saai..... wat wil je hier precies mee gaan doen? wordt het nog een nummer of ga je de elementen van deze loop muten enzo? kweetnie..misschien is het niet mijn stijl maar dit doet me denken aan dingetjes die je uit demos van synths hoort komen en niet aan vette tracks waar ik de dansvloer van opren..

Olaf
 
Origineel geplaatst door olafmol
ik vinnum saai..... wat wil je hier precies mee gaan doen? wordt het nog een nummer of ga je de elementen van deze loop muten enzo? kweetnie..misschien is het niet mijn stijl maar dit doet me denken aan dingetjes die je uit demos van synths hoort komen en niet aan vette tracks waar ik de dansvloer van opren..

Olaf

Eeh, normaal zeg ik toch dit soort dingen Olaf???;)
 
Nee, ik ga er een track om heen bouwen. Inderdaad zal ik wel enkele elementen uit deze loop gaan muten e.d. maar er komt nog meer omheen. Dat je hem saai vindt kan ook komen omdat er nu weinig variatie is..

But:

Working on it, binnenkort laat ik wel complete tracks horen.

Thnx for comments, kritiek is altijd goed.
 
Origineel geplaatst door jrs
Nee, ik ga er een track om heen bouwen. Inderdaad zal ik wel enkele elementen uit deze loop gaan muten e.d. maar er komt nog meer omheen. Dat je hem saai vindt kan ook komen omdat er nu weinig variatie is..

But:

Working on it, binnenkort laat ik wel complete tracks horen.

Thnx for comments, kritiek is altijd goed.


nee ik vinnem niet alleen maar saai door het gebrek aan variatie, maar ook door wat ik hoor aan geluiden en melodieen..zoals gezegd komt het over als een synth-demo.... ik zou er niet de dansvloer van oprennen of het kopen als ik het bij mijn platenboer zo zou voorbij horen komen...... maargoed, smaken verschillen ;)

Olaf
 
Back
Top