qivon - here i am (nomiz remix)

leuke gelikte kinder-trance inclusief kapot-gequantisde foute spanish-guitar :duivels:

Klinkt rete gelikt en een lekkere melodie. Alleen lijkt het wel alsof ik weer een 28k modem heb ;)
 
hmmm.
ok, mijn track op synthforum posten is voor mij dus nu ook geschiedenis... :kont:
 
Welnee! Ik bedoelde het niet zo lullig hoor! Het downloaden duurde nogal lang. Maar ik vind het zeker niet slecht gedaan! Ik vind misschien de soundjes iets té. Maar da's uiteraard slechts mijn mening. :)

Gewoon blijven posten dus!!!!!!!
 
Origineel geplaatst door simonvk
hmmm.
ok, mijn track op synthforum posten is voor mij dus nu ook geschiedenis... :kont:

Als je iets post moet je er natuurlijk wel van uit gaan dat de meningen over je werk nogal uiteen kunnen lopen. Als je bang bent voor kritiek moet je niks openbaar maken.

Maar goed. Het enige wat ik aan te merken heb is dat er te veel laag te hard in zit. De basdrum en baslijn vervormen bij mij.
 
nee, zo bedoelde ik het niet. ik weet wel dat ik op kritiek kan rekenen, maar ik bedoel dat die opmerking van daarboven een beetje hard aankwam. omdat ik em niet begreep...

maar wat bedoel je precies met hard en laag. staan de kick en bass te hard?

simon.
 
Vind het wel goed in elkaar zitten, alleen ook ff over die gitaar, die is naar mijn menig iets te statisch gecomponeert zodat hij niet echt natuurlijk overkomt. Probeer eens goed naar een stukje echte spanish guitar te luisteren, en kloot wat aan met de noten in je sequenser.
 
Origineel geplaatst door simonvk
maar wat bedoel je precies met hard en laag. staan de kick en bass te hard?

Ik luister het hier op een gewoon hifi setje en de bassdrum vervormt gewoon. Kan wellicht ook met de MP3 compressie te maken hebben, maar volgens is hij gewoon veel te hard opgenomen.
 
Ik luister hem (na een uur downloaden ;-) met een Sony HD 265 (superbass) via de MiniDisc en... Zerre lekkere bas! Als een bus, superbass en ach ja, die gitaar... da's jammer, kan wel iets beter. Die kan misschien een piano worden?

Lekkere track! Hier ga je hard van rijden

:smeris:
 
Back
Top