studio electronics se-1x

EDP

elke dag pannekoeken
Lid sinds
1 februari 2002
Berichten
4.475
Locatie
Roffa
yo!!

op mp staat een se-1x voor 1699€ nou staat die op desite van se zelf voor 1495 dollar.

hoeveel kost het nou in totaal om zo'n ding hier in nederland te krijgen
iemand ervaring daar mee?
 
Re: studio electronics se-1x

Origineel geplaatst door EDP
yo!!

op mp staat een se-1x voor 1699€ nou staat die op desite van se zelf voor 1495 dollar.

hoeveel kost het nou in totaal om zo'n ding hier in nederland te krijgen
iemand ervaring daar mee?

hoi EDP, je moet er ongeveer 20% bijtellen. ivm invoerrechten en verzendkosten.
wel een mooie bak.
 
Die SE-1X is van moi,

heb er klein half jaartje geleden bij music house 1995 eurootjes voor betaald, vandaar de prijs.
Liever ruil ik 'm toch voor iets anders leuks in. Dan lijkt het ook niet zoveel pijn in m'n portemonee te doen in zo'n korte tijd.. *D
 
Hoi EDP de dollar is trouwens nu mooi laag je zou er nu 1350 Euro voor betalen wat niet veel is
 
Origineel geplaatst door lo-fi
Maar waarom wil je 'm kwijt dan?

Het is een geweldig krachtige bak maar het live-speel-gehalte is wat lager bij dit apparaat, vind ik.
Als je bijv. ruis of ringmod. wilt gebruiken, moet je het menu in. Instellen en laten staan issie wat meer voor geschikt.
Ik ben wel erg tevreden met het apparaat, ik wil alleen iets waar ik wat actiever mee bezig kan zijn.

Toen ik hem kocht bij MusicHouse v/d zomer, stond er ook een PPG 1020 te koop voor dezelfde prijs, heb er toen een tijdje mee gespeeld en was waanzinnig onder de indruk, achteraf gezien precies wat ik zocht.
Ik heb toch voor de SE-1X gekozen door zijn dikke geluid (extra osc.), de mogelijkheid om patces op te slaan, midi en het feit dattie nieuw was.. studiiid! :stupid

http://www.aliens-project.de/t_200206_ppg1020.html

hier kan je de PPG bekijken/beluisteren, als je het onaardse geluid hoort begrijp je precies wat ik bedoel.
Het liefst hoop ik dat degene die de PPG toen heeft gekocht spijt heeft omdat'ie toen die SE-1X heeft laten staan:)
 
Origineel geplaatst door platform
Het is een geweldig krachtige bak maar het live-speel-gehalte is wat lager bij dit apparaat, vind ik.
Als je bijv. ruis of ringmod. wilt gebruiken, moet je het menu in. Instellen en laten staan issie wat meer voor geschikt.
Ik ben wel erg tevreden met het apparaat, ik wil alleen iets waar ik wat actiever mee bezig kan zijn.

Dit kan je toch gewoon met midi controllers doen?ik heb er zelf ook een en daat hangt een midi controller achter waarbij dat perfect werkt.

Iedere sytnh die controllers uitstuurdt kan dat gewoon. daar voor zou ik hem niet weg doen.
ik ben het wel met je eens dat de ppg een hele gave synth is.
Ik heb er wel eens op gepilet en dat was echt heel anders klinkent dan de standaard sound.
 
Origineel geplaatst door Grooveron
Hoi EDP de dollar is trouwens nu mooi laag je zou er nu 1350 Euro voor betalen wat niet veel is

1350 + 20 % = 1620€ hmm

sorry platform ga ik toch liever voor een nieuwe
 
Origineel geplaatst door Grooveron
Dit kan je toch gewoon met midi controllers doen?ik heb er zelf ook een en daat hangt een midi controller achter waarbij dat perfect werkt.

Iedere sytnh die controllers uitstuurdt kan dat gewoon. daar voor zou ik hem niet weg doen.
ik ben het wel met je eens dat de ppg een hele gave synth is.
Ik heb er wel eens op gepilet en dat was echt heel anders klinkent dan de standaard sound.

is wel een idee, heb ik idd nog niet aan gedacht, ff afwachten of ik'm verkocht krijg..
 
Origineel geplaatst door EDP
1350 + 20 % = 1620€ hmm

sorry platform ga ik toch liever voor een nieuwe

Nou vooruit, voor jou maak ik er 1600 van en heb je'm vanmiddag nog *D
 
Back
Top