ANTI TRUST eerste LIVE hardware optreden pics!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Audiooooooo!!!!!

Audiooooooo!!!!!

Zo operatie achter de rug en alles werkt weer zoals het moet.:D
Ik loop alweer en heb eigenlijk geen pijn gehad alleen de 1e dag was kut.

Maar zoals beloofd AUDIO van me live set. Twee fragmenten heb ik eruit geknipt. De 1e is in het begin en de tweede tegen het einde.
Hier en daar had ik in de totale set wel wat foutjes maar niet dramatisch ofzo en over het algemeen ben ik er best tevreden over.

Voor opbouwende kritiek sta ik open dus als je wat te zeggen hebt of aan te merken hebt doe dat dan constructief.:okdan:
 

Attachments

  • Anti Trust.mp3
    3,6 MB · Bekeken: 62
Audiooooooooo!!!!!!!

Audiooooooooo!!!!!!!

Tweede fragment.........
 

Attachments

  • Anti Trust Hard Acid.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 64
Thanx Patat:okdan: Ik ben ook zeker benieuwd naar jouw set..zet m op.

Ik heb hier trouwens ook nu een Will Systems MAB 303 liggen die gaat de SYB3 vervangen of in ieder geval als hoofd 303 fungeren en misschien gaat de
EM1 de deur uit, ik vindt hem te beperkt..........
 
Laatst gewijzigd:
zo, dat klinkt lekker man! Zijn die hihats de 606? Crispy.
Alleen die stem, kweenie...
 
Ja de stem dat is van de mc die avond:biertje:
Hihats komen uit de 505 door een gemodde Boss SD1(wat nou gitaar pedaal:D)
 
Oja ik zei 1500 man toch....nou we hebben net met ze alle een evaluatie gehad van die avond en bezoekersaantal ergens tussen 3000 - 3500 misschien zelfs meer.........allemachtig:D
 
Dikke setup hoor! :{

Jammer dat er bijna alleen maar gasten in de zaal staan...
 
Thnx man :okdan:

Nou dat viel wel mee hoor.....
Aan de andere kant trad ik best laat op voor meisjes begrippen. En trouwens.......wtf 3-0 3-0 3-0.......

het is stil in italie, het stil in italie etc whahahahhaa

@ patat hoe ging je shizzle?
 
ok, anders gezegd, jammer dat er bijna alleen gasten op de foto staan.

en trouwens.... kampioeneeeeeeee:mega: :halleluja
 
attachment.php


tiesto_x600.jpg


tiestodraaitzichwarm_medium.jpg
 
Tja altijd leuk om vergeleken te worden met 1 van de grote dj's op aarde......
Alhoewel hij ietsje meer, maar dan ook maar een klein beetje hoor, mensen voor ze neus heeft........
Daarnaast kan Tiesto mixen zonder ze handen te gebruiken, kijk maar eens goed naar de laatste TMF awards....... hij komt aan lopen drukt op play en de rest van de avond stond ie mnet 2 handen te zwaaien terwijl je gemixte stukken hoorde.......
Ik wou dat ik zo ver was.....zucht........
 
Daarnaast kan Tiesto mixen zonder ze handen te gebruiken, kijk maar eens goed naar de laatste TMF awards....... hij komt aan lopen drukt op play en de rest van de avond stond ie mnet 2 handen te zwaaien terwijl je gemixte stukken hoorde.......
Ik wou dat ik zo ver was.....zucht........

Dan heb je regi van milc stink nog niet bezig gezien... het enige wat hij echt deed op zijn eigenste live-show (die trouwens een uur duurde) was de phaser teveel opendraaien en veel te dikwijls met zijn handen in de lucht staan als er twee-drie liedjes in elkaar gedraaid werden...
 
Ja die heb ik, hij staat alleen nergens nog online. Hij is iets meer dan half uurtje. Als je wil kan ik m je wel doen toekomen. Het enige wat kut ervan is dat degene die m voor me heeft opgenomen dat op 128 kbps heeft gedaan.:stupid:stupid:stupid Daardoor komen heel veel sublagen die er wel inzaten niet goed door helaas...maar ach beter iets dan niets toch. Wou hem die avond zelf ook opnemen op MD maar kon het verloopstukje van me adapter niet vinden.(leuk hoor katten:luv:) Dus als je hem wil hebben pb me maar dan fik ik m wel.
 
Ik vind ze beide erg leuk klinken.

meer graag? :baco:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top